Monday 22 October 2018

Kulit Berjerawat Hilang Dalam Masa Sebulan

Memiliki kulit yang kusam dan tidak berseri membuatkan wajah yang cantik, kulit yang putih mulut pun kelihatan tidak menawan. 

Ramai kita yang menghadapi masalah kulit kusam, wajah berjerawat, kulit berjeragat . Dari masalah ini ramai yang mencuba pelbagai krim sehingga tidak dilihat kandungan dan penghasilannya . 

Skincara Youth telah terbukti bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya dan ia telah mengambil masa lebih kurang 8 tahun untuk tujuan kajian dan penghasilannya . Kajian telah dilakukan ke respoden dan 100% wanita membuktikan secara klinikal yang kulit mereka menjadi lebih mudah . 



Sebagai langkah permulaan untuk pengunaan Skincare Youth anda perlu ada beberapa produk  iaitu 



1. CLEANSER 
2. TONER 
3. MOISTURIZER SPF 50
4. NIGHT KREAM 


🌸CLEANSER - 3 in 1, tidak megandungi sabun, PH seimbang, mengabungkan campuran vitamin yang di paten & polifenol. Serta alga untuk memperhalus dengan lembut menyuci dan menyediakan kulit untuk seterusnya.
.
🌸TONER - bebaskan kulit dan sel-sel kusam & ejen pencemaran persekitaran. Menghidratkan dan membekalkan nutrisi dengan campuran vitamin.
.
🌸MOISTURIZER - melindungi kulit dari sinaran matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB . Vitamin dan nutrien botani untuk melembapkan kulit dan penambahbaikan penampilan kulitbsecara menyeluruh.
.
🌸NIGHT CREAM - mengalakkan proses pembaharuan sel kulit ketika tidur. Membantu meransang penghasilan kolagen & elastin. Membuatkan kulit lebih muda,licin dan cerah. .
.
ini beberapa testimoni penguna Youth 







Ini 3 testimoni yang bila anda tengok kesannya sangat menakjubkan. 

Bagaimana nak buat pembelian.

Cara 1. 

Anda boleh click icon dibawah dan membuat pembelian terus ke web shaklee. Bayaran boleh dibuat dengan mengunakan debit card atau credit card.



Cara 2. 

Anda perlu hubungi lin, dan nyata produk apa yang anda kehendaki. Bagi anda yang berada di kawasan skudai, pulai dan sekitarnya lin menyediakan perkhidmatan penghantaran terus kepada anda. 

Azalin
018-7765447

No comments:

Post a Comment