Sunday 18 November 2018

Pengedar Shaklee Skudai, Pulai, Tampoi Johor Bahru

ANDA MENCARI PENGEDAR SHAKLEE SKUDAI, PULAI, TAMPOI JOHOR BAHRU 




Saya Azalin Binti Adzhar adalah Pengedar Shaklee Aktif semenjak 2013 sehingga sekarang. Saya mula mengenal shaklee di saat saya mengalami sakit kebas tangan yang kritikal. Selepas konsisten dengan Set kebas selama beberapa bulan  masalah kebas beransur sembuh. Saya juga telah berkongsi  kebaikannya dengan ramai orang yang mengalami simptom kebas seperti saya. 







KENAPA KAMI  MENJADI PILIHAN ANDA 

Ready Stock 

Bagi memenuhi permintaan dan menjimatkan masa pelanggan, kami sentiasa memastikan stok mencukupi. Setiap minggu juga kami akan ke branch bagi memastikan stok yang ada pada kami adalah yang terkini dan bukannya stok lapuk. 




Berpengalaman dan terlatih 

Kami telah bersama shaklee dari tahun 2013 sehingga sekarang. Kami sekeluarga  adalah penguna tegar shaklee dan kami juga sentiasa menambah ilmu berkenaan makanan kesihatan. 

Selain itu kami juga mengikuti kursus, latihan yang disediakan oleh pihak shaklee.  

Konsultasi

Setiap pelanggan kami akan dilayan dengan baik dan pihak kami akan memberi konsultasi berterusan sehingga masalah anda selesai . Anda juga akan mendapat jadual dan aturan pemakanan vitamin mengikut masalah anda. 




Kumpulan terbesar di Malaysia 

Kami adalah Founder bagi Revive dan Reward  (RnR) yang mana kumpulan kami berada dibawah  Maisarah Md Saupi founder Oh My Shaklee. Sekali itu kumpulan kami juga dibawah kumpul Presidental Master Lyna Noh ( Ireach) dan Presidental Master Hadhatina (Supermom)

Kawasan liputan

Senarai kawasan liputan perkhidmatan Cash on Delivery (COD)

Skudai 

Tampoi

Pulai 

UTM Skudai 

Gelang Patah 

Mutiara Rini 

Batu 10

Batu 5

Kulai 

Senai 

Bagi yang berada diluar kawasan liputan COD pihak kami akan mengunakan perkhidmatan pos laju .

 Hubungi kami di talian seperti dibawah

Azalin  : 018-7765447

Hayat : 019-3595756



No comments:

Post a Comment