Wednesday 14 May 2014

LEBIH SIHAT, LEBIH CANTIK , LEBIH BERTENAGA DENGAN VITAMIN C

Sapa yang tak nak cantik kan.. sapa yang tak nak sihat dan sapa yang tak nak bertenang….Semua orang nak cantik, sihat dan bertenaga. Tapi kalau cantik asyik sakit, lembik je… rasa cam tak bermakna je kecantikan tu. Kalau sihat dan bertenang tp tak cantik pun leh Nampak cantik tau. Sebab kesihatan itu kunci kepada segala kecantikan.

Bila kita sihat secara semulajadinya,  kecantikan dan badan kita akan sentiasa bertenaga dan segar. Tapi macam mana nak cantik… kalau nak cantik pastikan dalaman kita pun cantik.. banyakkan senyuman.. banyak berpikiran positif .. yang islam banyakkan berzikir .. makan makanan yang bersih, sihat dan halal.. 

Selain itu.. pengambilana makanan tambahan juga boleh membantu badan kita untuk kekal cantik , sihat dan bertenaga. Vitamin yang senang untuk diambil adalah multivitamin ataupun vitamin C. Ramai yang memahami vitamin C hanya untuk kelihatan cantik.. hanya untuk kulit. Tapi anda perlu tahu, ibu yang hamil mengambil vitamin C untuk kesihatan anak yang dikandunginya tau.. 




VITAMIN C SHAKLEE . 

 Shaklee ada 2 jenis vitamin C. satu khas untuk orang dewasa dan satu untuk mereka yang sukar untuk menelan pil.. ia boleh dikunyah  dan sesuai untuk kanak-kanak. 

1. Chewable Vita-C Plus (100mg)

 Boleh dikunyah dan dihisap seperti gula-gula. Rasanya masam-masam manis akan membuatkan kanak-kanak pasti menyukainya 

Harga dan berapa biji?
Chewable Vita-C Plus (100mg)
Harga Runcit: RM37.50
90 biji

2. Sustained Release Vita-C Plus 500mg

Ia mempunyai teknologi pelepasan masa. Di mana ia mampu dilepaskan 100mg setiap 1 jam selama 5 jam tanpa henti. Pengambilan 2 biji sehari, memberikan badan anda menerima kadar vitamin C yang mencukupi untuk tempoh 24 jam. 

Sustained Release Vita-C Plus 500mg
Harga Runcit: RM92.50
180 biji

Apa yang menyebabkan Vitamin C Shaklee ini BERBEZA dengan Vitamin C jenama lain?

1. Vitamin C Shaklee BUKAN vitamin sintetik!

Vitamin C Shaklee dihasilkan dari bahan  semulajadi dan bukannya vitamin sintetik.  1 tablet vitamin C (500mg) menyamai 7 biji  buah limau. Vitamin C sintetik tidak mempunyai bioflavonoids tetapi  Ianya cuma semata-mata asid askorbik sahaja.

2. Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release'

- Apabila anda memakan Vitamin C Shaklee (500mg), anda akan mendapat manfaatnya berterusan lebih kurang selama 5 jam! Ini adalah kerana, ia akan dilepaskan sebanyak 100mg bagi setiap 1 jam. Bermakna anda akan mendapat manfaatnya selama 5 jam tanpa henti! Sekiranya anda makan vitamin C Shaklee (500mg) selang masa 5 jam dan had max 2 biji, anda telah mencukupkan penerimaan vitamin C untuk tempoh 24 jam.

3. 1 tablet Vitamin C Shaklee (500mg) bersamaan dengan 7 setengah biji oren!

Sebiji  tablet vitamin C (500mg) menyamai 7  setengah biji buah oren .. hebatkan kan. Tak termampu rasanya setiap hari  nak makan sampai 7 biji limau sehari. Dengan Vitamin C Shaklee ia lebih mudah dan ringaks.

4. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan

 Semuanya natural!

5. Vitamin C Shaklee mempunyai bioflavonoids bersamanya

Vitamin C Shaklee mengandungi bioflavonoids  yang mana ia adalah pigmen tumbuhan yang banyak dijumpai di dalam buah-buahan sitrus. Ia membantu dalam penyerapan vitamin C sepenuhnya dan memelihara vitamin C daripada oksidasi. 



Jadi, sekiranya anda mahukan Vitamin C yang natural dan benar-benar bermanfaat untuk anda, maka Vitamin C Shaklee adalah pilihan yang paling tepat sekali!



INGIN PENDAPATAN TAMBAHAN ... 

SHAKLEE PILIHAN YANG TEPAT 

Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Email : Ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 013-218 3181

No comments:

Post a Comment