Sunday 8 June 2014

VIVIX SHAKLEE MEMELIHARA KESIHATAN KESELURUHAN


Bila sebut  “tua” ramai yang rasa takut pada penuaan. Apa sebenarnya penuaan…
Kulit berkedut, kesihatan terjejas, lemah jasmani, kurang bertenaga. Itulah gambaran negative kebanyakan orang tentang “PENUAAN”.

Tapi cuba kita lihat penuaan di sudut yang rasional. “TUA”. Banyak pengalaman, lebih sabar, Kehidupan lebih stabil, berkembang zuriat, dan dihormati. Tinggikan darjat “TUA”.

TAPI

Macam mana pula kalau kita telah tua di usia muda. Kita dah mula sakit-sakit sendi, dah mula ada garis penuaan, dah mula memiliki pelbagai penyakit sperti kencing manis, darah tinggi. Adakah ia suatu “penuaan” yang baik.

Dari sudut saintifik, penuaan adalah penurunan tahap kebolehan individu dalam menadaptasikan tekanan menerusi factor persekitaran, psikologi dan  fisiologi.Penurunan tahap ini akan menjejaskan dan mencacatkan sistem imun.

Kecacatan sistem imun boleh disebabkan oleh tekanan kepada pengoksidaan secara langsung atau kerosakan pada DNA (secara tidak langsung). DNA tidak dapat dilihat oleh mata kasar mahupun menerusi  mikroskop.  Oleh sebab itu, Shaklee menghasilkan produk khas untuk pembaikan dan pemeliharaan kesihatan DNA.

VIVIX SHAKLEE  dihasilkan dari 4 gabungan ramuan yang setiap satunya memainkan peranannya sendiri.

RAMUAN SEMULAJADI VIVIX SHAKLEE




MUSCADINE GRAPE 

Ia adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih kromosom yang mana para saintif mempercayai ia mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. Ia juga mengmengandungi Asid ellagik dalam kepekatanyang tinggi,  satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai dalam anggur jenis lain. Ia mempunyai ciri-ciri memberhentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria

PURPLE CARROT

Ia mengandungi sumber  terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polycetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Selain itu ia juga mengandungi anthocyanins yang berperanan sebagai antioksidan yang tinggi, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen. Tambahan pula, ia juga mempamerkan kesan positif pada saluran darah, platelet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan penyakit koronari jantung.

ELDERBERRY ( SAMBUCUS NIGRA)

Elderberry mengandungi berry yang mana didalamnya terdapat flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, mengukuhkan sisitem imun melawan virus dan bakteria. Elderberry juga mengandungi vitamin A, B, C dan nutrisi seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin  . Elderberry memberi kesan positif kepada jangkitan kulat, astma, batuk , sesak nafas, merendahkan tahap kolestrol, menghalang oksidasi kolestrol LDL, memberi pelindungan terhadappenyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

POLYGONUM CUSPIDATUM

Polygonum adalah tumbuhan perennial yang banyak terdapat di Asia dan ia juga ada ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Polygonum cuspidatum antara yang digunakan untuk merumuskan supplimen anti-penuaan seperti resveratrol. Menerusi kajian resveratrol  ia boleh membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Kesimpulannya , VIVIX  adalah minuman tambahan yang lengkap, yang memelihara sel paling kecil dan memberikan kesan yang positif kepada mereka yang menggunakannya. Itulah VIVIX SHAKLEE, dengan nilai kehebatan ia standing harganya.

VIVIX SHAKLEE

HARGA : RM 475.00

KUANTITI : 150ML


ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN 

MARI BERSAMA-SAMA SAYA, MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE


Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Email : Ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 013-218 3181

No comments:

Post a Comment