Wednesday 5 October 2016

BAJU SEKOLAH ANAK LEBIH BERSIH DAN WANGI DENGAN PENCUCI BAJU TANPA KIMIA BERBAHAYA

Ya Allah hitamnya baju anak ummi. Ini akibatnya bila maknya tak berapa nak rajin. Anak balik balik sekolah terus campak dalam mesin basuh. Pastu pakai je apa sabun yang ada . Hehehe ummi ummi.

Ni sejak ada si kecil Abdull Jabbar memang pakai sabun khas untuk si kecik tu tapi untuk akak-akaknya lin still pakai sabun biasa yang ada dalam pasaran. Hehehe ini tak adil.

1 hari tu lin tengok Ya Allah hitamnya naik geli tengok baju anak dara ni, ini baju warna kuning kalau warna putih  entah macam mana rupe agaknya.

Lin amik baju pra sekolah si dini, rendam dalam air biase je pastu letak secekut sabun  Fresh laundry. Biarkan rendam dalam beberapa minit. Pastu kita gonyoh-gonyoh je pakai tangan.  Lin kan mak yang rajin, lepas tu campak je baju tu dalam mesin basuh campur dengan baju yang lain.

Untuk hasil yang lebih lembut dan wangi lin masukkan sikit pelembut baju Soft Laundry masa bilas. Dah siap bolehlah nak dijemur. Lin jemur baju kat dalam rumah je sebab kita kan kerja kalau jemur kat luar karang kena hujan penat je basuh.

Alhamdulillah dah bersih berseri baju anak dara ni, so for next year lin dah tak perlu risau baju putih sekolah anak-anak. Confirm setiap hari lin basuh pakai “Fresh laundry + soft fabric” untuk hasil yang lebih bersih, lembut dan wangi.



Mak-mak, akak-akak, adik-adik dan abang-abang kat laur sana yang sakit mata tengok baju anak-anak berdanor hitam, emm bolehlah pakai Fresh laundry dengan soft laundry. Lin dah guna dan wau sungguh menakjubkan.

Untuk tempahan, pertanyaan atau apa-apa pun boleh whatsapp lin je ye kat 0132183181. Lin pengedar shaklee skudai, jadi yang tinggal sekitar skudai lin boleh hantar terus kat anda dan yang dok luar Johr nanti lin pos ye.

Azalin
Id : 915516

Pengedarshakleeskudai

No comments:

Post a Comment