Sunday 5 February 2017

SUSU 1oz BERTAMBAH JADI 5oz SELEPAS MENGAMALKAN PERMAKANAN YANG SIHAT DAN BERKUALITI

Assalamualikum rakan-rakan bloger..

ni nak citer yang itu hari Cik Lin ambil cuti separuh gaji 3 bulan sebab baby ada masalah kesihatan. Biasalah kan kalau cuti lama ni bab nak mengepam memang malas. ni dah nak naik kerja baru beriya-iya nak mengepam. Masa hari pertama mengepam ya Allah sikitnya susu, takat dapat 1 oz je itupun hasil dari kedua-dua belah.

masa tu stress gak sebab ialah 1 oz je dapat mana cukup untuk kegunaan 1 hari. bila tengok hasilnya hanya 1 oz je lin terus mulakan balik pemakanan supplement secara konsisten dan pam pun kena konsisten. walaupun anak ada dengan lin, Alhamdulillah susu tetap banyak untuk 1 sesi.

vitamin yang lin amalkan

1. Vivix : ini milk booster lin, selain untuk kesihatan telomere ( berkaitan kromosom badan) vivix juga membantu untuk kita lebih sihat cergas walaupun sibuk menguruskan anak

2. Alfalfa : ini memang power bab untuk nak banyakkan susu, tapi ingat kalau setakat makan alfalfa tapi kita tidak berusaha mengepam, minum air mencukupi jangan harap ye susu nak banyak.

3. ESP : Esp ni sumber protien yang membuatkan kita lebih kenyang dan menghasilkan susu yang pekat

4, Ostematrix : ni kalsium, susu kita kan banyak kalsium. Jadi kenalah tambah  selalu kalsium dalam badan barulah penghasilan susunya melambak-lambak

5. Lecithin : Ini fungsinya untuk melancarkan susu, ialah bila susu banyak tapi tak keluar macam mana. Jadi lecithin akan membantu pengaliran susu yang lancar.

ini 5 vitamin yang Cik lin makan dalam masa yang sama cik lin akan kekalkan pemikiran yang positif, rehat yang cukup, makan sayur-sayuran dan yang penting kita kena ingat penyusuan susu perlu mengambil kire Demand & supply.

Ini gambar 1 sesi pengepaman, Alhamdulillah dapat 5 oz yang pekat, putih dan nampak menyelerakan.



ingin memiliki hasil susu dan vitamin yang cik lin makan, boleh lah whatsapp Cik Lin ye.

Cik Lin
018-7765447
Pengedar Shaklee Skudai

No comments:

Post a Comment