Friday 12 May 2017

BOLEH KE POWER CERMIN MATA DITURUNKAN? JAWAPAN BOLEH

Dulu-dulu selalu kita lihat orang dewasa je rabun tetapi sekarang kanak-kanak pun ramai yang rabun kan. Sekiranya dari kecil dah rabun, dan tidak dijaga pasti bila dewasa nanti powernya pasti jauh lebih tinggi kan. 

Persoalannya ada cara tak nak turunkan power cermin mata kita. Ini lin sharekan salah satu testimoni penguna shaklee yang powernye semakin menurun lepas konsisten minum vivix. 



Terima kasih Mr Google 


Apa yang dinamakan Rabun Jauh.

Rabun jauh ialah keadaan di mana seseorang tidak dapat melihat objek yang jauh dengan jelas, tetapi dapat melihat objek dekat dengan jelas.


[POWER RABUN SAYA MENURUN HANYA DALAM MASA 5 MINGGU]

Assalamualaikum.
Nama saya Siti Mashidayu. Saya ingin berkongsi dengan anda kisah mengenai mata saya.
Saya mengalami masalah mata iaitu rabun jauh sejak dari tngkatan 3. Kerana saya amat gemar membaca buku dan menonton televisyen. Rabun saya bermula dengan power 100 dan sekarang bertambah hingga menjadi 375




Setelah 5 minggu saya amalkan Vivix sebanyak 2 hari sekali, setengah sudu. Saya merasakan perubahan yang amat ketara pada mata saya. Setiap hari saya sakit kepala. Saya dah tak boleh pakai cermin mata saya lebih dari 2 jam. Kalau tidak, saya akan sakit kepala, mata saya berat dan pening-pening.

Kerana tak tahan sangat, saya pergi lagi berjumpa optometris. Doktor disitu membuat ujian test mata pada saya sebanyak 2 kali, kerana menyedari ada sesuatu yang terjadi pada mata saya. Setelah dikaji, rupanya masalah pening saya berkaitan dengan power mata yang tidak serasi.

Rupa-rupanya power saya sudah menurun sebanyak 50 belah kiri, dan 50 juga belah kanan. Alhamdulillah saya terkejut sangat kerana amat tidak menyangka, selama ni saya beranggapan, bila dah rabun susah nak turun. Makin menaik ada lah. Rupa-rupanya tidak sama sekali.

Saya amat bersyukur dan sekarang saya dah tukar cermin mata baru dan masih mengamalkan pengambilan vivix untuk bebas dari cermin mata dan untuk kesihatan dalaman saya.



Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma dan insya Allah terbaik dari Cik Lin




PM Facebook : azalin adeq
Like Page : Garage Supplement
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com



COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.



Pengedar Shaklee SkudaI
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment