Sunday 21 May 2017

KRIM BEBAS PARABEN SESUAI DIGUNAKAN UNTUK KULIT BAYI SENSITIF

Kulit kanak-kanak memang nipis dan sangat sensitif . Nak dilarang bermain, tak patut pulak sebab zaman kanak-kanaklah zaman mereka untuk menerokai dan membina keyakinan diri. Tapi bila kulit jenis yang terlalu sensitif, mudah berkudis mau pening gak kepala kita mak ayah kan. Macam Cik Lin dulu anak ada ekzema, Adoii risau sangat sebab setiap kali p appointment mesti kami dibekalkan pelbagai krim dan doktor sendiri kata krim ini perlu di sapukan nipis-nipis sebab ada steriod.

Itu dulu, sekarang Cik Lin sapu Herbal Blend je sama dengan Puan Nadia ni. Beliau pun memilij herbal blend sebagai krim untuk kulit anak beliau yang mudah berkudis.




[KULIT SENSITIF BERANSUR SEMBUH SELEPAS AMALKAN HERBAL BLEND SHAKLEE]

Saya amat teruja untuk berkongsi pengalaman saya bersama Shaklee. Walaupun nampak remeh temeh di mata orang lain tetapi tetap merisaukan hati dan perasaan saya sebagai seorang ibu.

Saya dikurniakan 2 orang cahaya mata, sulung lelaki dan yang kedua perempuan. Di sini saya ingin berkongsi cerita mengenai anak perempuan saya yang bernama Amna Bt. Firas yang berusia 2 tahun.

Dia mempunyai kulit yang sangat sensitif dan dia juga mempunyai hobi yang sangat menarik iaitu mengkopeng/menggaru kudis yang ada di tubuh badannya sampai kudis tersebut luka kembali dan meninggalkan kesan parut yang tidak diigini. Ibu mana tidak runsing, tubuh anak daranya penuh dengan parut dan berbintang timur!!!!




Inilah contoh luka (dalam gambar) yang selalu si Amna menggaru/mengkopeng luka tersebut sehingga berdarah semula. Sebelum saya menggunakan Herbal Blend luka sebegini akan mengambil tempoh yang lama untuk sembuh bagi kulit Amna. Lama-kelamaan luka ini akan meninggalkan parut dan mengambil masa yang lama untuk kulit Amna untuk sembuh sepenuhnya seperti kulit asalnya.

Saya tidak perlu risau lagi dengan keadaan kulit Amna setelah saya mengamalkan Herbal-Blend di kulitnya. Selain dari luka, saya juga akan menyapukan krim Herbal Blend ini kepada Amna sekiranya terdapat gigitan nyamuk atau serangga ataupun gatal pada kulit dan ruam-ruam lampin. Setakat ini masalah saya telah dirungkai. It look simple but it is amazing for me. That is Shaklee.


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 37: NADIA EZDANIE (AMNA BT. FIRAS)

Herbal Blend ni ia dalam bertuk krim, so dia lambat habis dan sangat jimat. Selain tu Herbal blend juga boleh digunakan se isi keluarga. Baby ruam pampers pun boleh disapu dengan herbal blend ni.



Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma dan insya Allah terbaik dari Cik Lin



PM Facebook : azalin adeq 
Like Page : Garage Supplement 
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com


COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.

Pengedar Shaklee Skudai
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment