Friday 19 May 2017

VITAMIN C HILANGKAN RESDUNG DAN GATAL HIDUNG DENGAN MUDAH

Resdung ni semua orang ada , samalah dengan sel-sel kanser. Yang membezakannya aktif atau tidak. Cik Lin aa anda 7 tahun dan dia memang kerap bersin, selsema dan sangat alegik pada persekitaran. itu anak cik Lin, Ada juga yang resdung sampai tidak boleh makan seafood langsung malahan sangat sensitif jika tersalah makan.

Ini Cik Lin Share kisah benar penghidap resdung yang kronik hilang selepas makan supplement, Seafood pun dah boleh makan. 

[KERANA TAKUT HILANG HIDUNG SAYA IKHTIAR DENGAN SET RESDUNG SHAKLEE]

Nama saya Nurhafizah Zamri .saya berumur 29 tahun dan sebagai surirumah sepenuh masa ..saya mengunakan Shaklee sejak 2 tahun yang lepas akibat kulit kusam selepas bersalin dan resdung yang agak menganggu setiap pagi hari2 saya sejak dari sekolah lagi.

Setiap pagi akan kedengaran disetiap ruang rumah kelas ataupon tempat kerja saya bersin setiap pagi ..arhhhh malunya ..tidak boleh dibayangkan.


Bukan itu sahaja resdung yang saya alami juga mengakibatkan saya alah pada habuk dan  makanan. Bukan pada makanan laut seperti sotong udang dan ketam sahaja malah pada semua makanan seperti ayam dan ikan yang tidak fresh juga akan menyebabkan saya mengalami kegatalan pada hidung dan mata. Yang lagi teruk mata saya akan membengkak, berair dan gatal kemerahan  dengan teruknya.

Boleh bayangkan tak saya juga tidak boleh membeli ayam di Tesco kerana ayam-ayam disana sudah tidak segar lagi. Pasar malam adalah hanya tempat saya membeli makanan basah .

Oleh kerana takutkan kehilangan hidung yang  sering diperkataan saya mula cuba mencari penawar untuk permasalahan saya. 

Untuk permulaan saya hanya mengamalkan  vitamin C sahaja dah sebulan kemudian baru lah menambah Alfalfa sebagai 1 set resdung.

Saya konsisten makan dalam sebulan dan telah menunjukan tindak balas bahawa saya tidak lagi bersin diwaktu pagi dan mengalami kegatalan pada mata dan hidung saya.

Saya juga boleh makan makanan laut tanpa berpantang lagi seperti selalu. Alhamdulillah ..akhirnya saya keluar dari masalah saya yang menghantui saya bertahun-tahun lamanya sejak dari sekolah lagi .

Terima kasih Allah..
Pada mereka yang mengalami masalah seperti saya anda boleh mencuba Set Resdung Shaklee ini kerana ia sangat berkesan. Saya yakin ia juga berkesan pada anda.


SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 25: NORHAFIZAH ZAMRI


Ini set lengkap untuk RESDUNG



Mana nak dapat set resdung ni, emm dah semestinyalah dengan Cik Lin. Meh Whatsapp atau Pm je Cik Lin, INsya Allah Cik Lin akan bagi fed back sebaiknya.

Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma dan insya Allah terbaik dari Cik Lin



PM Facebook : azalin adeq 
Like Page : Garage Supplement 
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com


COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.

Pengedar Shaklee Skudai
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment