Wednesday 20 September 2017

CARA HILANGKAN RUAM PADA BAYI DENGAN SELAMAT DAN BERKESAN

Assalamualaikum

Lega rasanya bila dapat berkongsi kebaikan herbal blend dengan semua orang. Biasanya lin berkongsi di facebook, kat IG dan sekarang lin share juga kat youtube. Tujuan lin shae kat semua media sebab nak semua orang memiliki krim yang bebas paraben dan ia selamat digunakan oleh semua peringkat usia.

Lin jugakan juga Herbal Blend ni masa anak lin masih baby lagi. Bila ada ruam kat leher, kat kelengkang atau kat mana sahaja lah. Alhamdulillah kesan dari penggunaan herbal blend ni, ruam cepat hilang dan dia tak merosakkan kulit bay yang masih lagi nipis dan halus.

dan yang lebih pelik lagi, krim Herbal Blend ni kalau anak-anak selsema atau batuk kita boleh juga sapu kat dada bahagian depan dan belakang. pelik kan krim ni semua benda dia nak bantu untuk sihatkan kita kembali. Alhamdulillah Allah jumpakan lin dengan krim ni. dan sebab itu lah lin nak juga semua orang memilikinya.

Bukan takat tu je, kita kalau terkena minyak panas ke, melecuh ke, gatal-gatal atau luka-luka ringan pun boleh je sapu dengan herbal blend. Mungkin sebab tulah kat label krim ni dah tertulis "Multi-Purpose Cream". Memang banyak sungguh penggunaan krim ni.

lagipun harga krim ni sangat mampu dimiliki. Oleh sebab dia dalam bentu krim, pengunaan nya sedikit dan jangka habisnya lambat mengikut caa anda mengunakannya. Lin biasanya berbulan lah baru habis kalau 1 tiub ni. Harga 1 tiub ni RM 37.50 dengan berat 113g.

meh tengok video nie



testimoni ruam 



testimoni luka

Dapatkan produk shaklee dan konsultasi secara percuma dan insya Allah terbaik dari Cik Lin


PM Facebook : azalin adeq
Like Page : Garage Supplement 
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com


COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.

Pengedar Shaklee Skudai
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur



No comments:

Post a Comment