Monday 5 February 2018

TIPS SENANG BUANG AIR BESAR DAN TIDAK SEMBELIT LAGI

Kerana susah nak berak , kepala pun naik pening. 

Masalah betul lah bila membuang seminggu sekali ni

Adoi perut ni sakit lah pulak, masalahnya mesti sembelit 

Sapa ada masalah seperti di atas. Seksa kan kalau ada masalah dalam bab-bab nak membuang air besar atau dalam Bahasa senang “Berak”.

Masalah berak seminggu hanya beberapa kali,  Masalah sembelit ketika berak sebenarnya membawa kepada punca kepada BUASIR.

Ok, kat sini Cik Lin kongsikan salah satu cara untuk kita boleh lakukan bagi mengelakkan dan mengurangkan masalah “susah berak”

1. Kenalah banyakkan makan makanan tinggi serat macam buah-buahan

2. Minum air kosong secukupnya 

3. Jangan tahan jika perut dah bagi signal nak ke tandas

4. Boleh makan supplement untuk senangkan berak.

Pada Cik Lin ada beberapa yang sangat membantu untuk mereka yang ada masalah susah berak.

Herb lax 

Herb Lax adalah 1 supplement yang megandungi beberapa tumbuhan yang telah digunakan secara tradisional untuk mengatasi masalah sembelit atau susah berak

TESTIMONI PENGUNA HERB LAX 



Ostematrix

Secara amnya ostematrix adalah kalsium tetapi ostematrix juga mengandungi magnesium dan vitamin D yang boleh membantu melembutkan najis. Secara tidak langsung pengambilan ostematrix secara konsisten boleh mengatasi masalah sembelit.

INI DIA RUPA OSTEMATRIX 





BOLEH TAK ORANG MENGANDUNG MAKAN

JAWAPANNYA BOLEH. 

Ostematrix sangat sesuai diambil orang meraka yang hamil sebab ia juga boleh bantu mengatasi masalah cramp kaki, membekalkan kalsium untuk perkembangan tulang bayi dan menguatkan tulang dan otot si ibu. 

Macam mana nak hubungi Cik Lin

Ok macam ni,boleh whatsapp atau call cik lin di talian seperti dibawah. Lepas pembelian Cik Lin akan ajar cara makan dan pantau perkembangan u all dari masa ke semasa . 

Kalau u all nak buat bisnes dengan Cik lin pun boleh. Insya Allah dengan semangat dan tekun berusaha setakat setakat 3 angka malah kita juga mampu memiliki lebih dari 5 angka bonus. 

Ini no phone cik lin, so jangan segan-segan hubungi Cik Lin ye 
Cik Lin 
018-7765447 
Revive & Reward Founder 

No comments:

Post a Comment