Thursday 29 March 2018

BENARKAH VITAMIN C SHAKLEE MAHAL DAN TIDAK MAMPU DIMILIKI



Mahal ni subjektif tau, mungkin pada kita mahal tapi yang sesetengah golongan ia murah je. TAPI sebenarnya vitamin C shaklee sangat MAMPU DIMILIKI oleh semua peringkat. Ini bukan cakap kosong tau tetapi ia adalah realiti. 

Jom kita buat kire2 sesama. 

Harga sebotol : RM 97.50 ( ini harga retail, kalau harga ahli lagi murah tu)
Kuantiti : 180 biji. 

Harga sebiji 

RM 97.50 / 180 biji = RM 0.54

Kos sebulan 

RM 0.54 x 30 hari = RM 16.20

Hanya RM 16.20 je anda perlu peruntukan untuk sebulan. Macam biasa bile kita beli 180 biji terus harganya sangat berbaloi. Itu dari segi harga, macam mana pulak dari segi kualitinya.



Sustained Release Vita-C Plus 

Nama pun sustained release atau makna lain pelepasan berperingkat menunjukkan yang vitamin c ini dicipta dan dihasilkan dengan teknologi yang tinggi. Apabila kita makan sebiji vitamin C SR , vitamin C ini akan dilepaskan sedikit demi sedikit mengikut keperluan dan kekal beberapa jam dalam darah. 

Tak bahaya ke, tidak sebab ia dari jenis larut air dan mudah diserap kedalam badan. 

Selain itu vitamin C shaklee bukan dari limau atau sumber citrus yang boleh menjadi punca gastrik tetapi ia dari extrak jagung yang mana kandungan vitamin C lebih tinggi dari buah limau. 

Adalah sangat beruntung bila kita makan vitamin C shaklee yang mana ia bukan sahaja menjimatkan tetapi juga ia tidak memudaratkan . Untuk lebih penjimatan, kenalah jadi ahli. Jadi ahli shaklee anda akan menerima lebih penjimatan dan kemungkinan boleh terima bonus pada setiap bulan.

ini beberapa testimoni penguna vitamin c, Anda bila lagi




Hubungi lin jika anda perlukan lebih maklumat tentang plan shaklee atau apa2 jua produk shaklee. Tak perlu segan2. Click link dibawah dan tanya apa jua yang anda kehendaki. 

Http://CikLinShaklee.wasap.my
http://www.facebook.com/azalinadeq
.
**produk ini bukan ubat dia tidak merawat dan menyembuhkan penyakit tetapi ia menyokong kepada kesihatan yang lebih baik**
.
#kesihatan #kecantikan #kebahagiaan #shakleeskudai #shakleeutm #shakleejb #shakleetamanuniversiti #shakleetamanteratai
#shakleetamansripulai #shakleetamanpulaijaya #shakleepulaiindah #shakleetamantunaminah 

No comments:

Post a Comment