Tuesday 27 March 2018

SKINCARE YANG DAPAT MERAWAT KULIT BERJERAWAT DAN BERNANAH




Ramai yang lin tengok muka berjerawat tak kira yang muda remaja atau yang dah masuk peringkat mak2. Tapi yang pasti cik lin tau u all dan berusaha  berusaha untuk atasi masalah muka berjerawat , bernanah dan kusam tapi malangnya banyak skin care hanya nampak kesan sementara je bila stop semua mak nenek jerawat keluar. 

Lagi parah lagi kalau jerawat yang jenis pecah tanpa bagi signal. Tengah dok pot pet pot pet darah ngan nanah keluar. Dulu Cik lin zaman remaja pun hadapi masalah macam tu sampaikan berkawah2 kulit muka. Dan dalam keluarga kulit Cik Lin lah yang paling teruk. Bukan takat berjerawat malah kulit pun gelap.

Tak kan kita nak bermekap tebal untuk tutup semua masalah tu sepanjang masa. Mungkin kat luar rumah boleh lah mekap tapi dalam rumah bila depan suami habis nampak  semua jerawat ngan jeragat. 

Masalah kulit ni boleh buat kita rasa rendah diri dan hilang keyakinan diri. Lagi kalau kita bekerja dalam bidang yang perlu jumpa ramai orang. Ya Allah segannya. 

Tapi sejak adanya Youth lin tengok, banyak penguna Youth yang ada  masalah kulit  kronik semakin menampakan kesan positif. Bayangkan pengunaan yang kurang sebulan dah nampak kesannya. Dan Youth bukan produk sebarangan atau TIMBANG KILO tau. Kalau tengok , bau dan rasai youth ia tak sama langsung dengan mana-mana produk skincare yang lin. 

Apa yang membezakan Youth dengan produk skincare dipasaran adalah

1. Youth dihasilkan dari sumber tumbuhan
2. Tempoh kajian dan penghasilannya mengambil masa 8 tahun
3. BEBAS dari 1500 bahan kimia berbahaya
4. Terbukti 100% pemakainya mendapat kulit yang lebih muda
5. 2/3 sample terus mengunakan Youth
6. Mengandungi anggur Muscaline yang ada juga didalam Vivix. 

Ok kat bawah ni ada beberapa testimoni yang mana pengunanya adalah lelaki dan perempuan. Mereka telah pakai lebih kurang sebulan dan hasilnya sangat memberangsangkan. Youth adalah harapan untuk mereka yanh ada masalah kulit kronik dan yang inginkan skincare bebas bahan kimia berbahaya





Meh whatsapp lin untuk maklumat lanjut 
.
http://CikLinShaklee.wasap.my
http://www.facebook.com/azalinadeq
.
**produk ini bukan ubat dia tidak merawat dan menyembuhkan penyakit tetapi ia menyokong kepada kesihatan yang lebih baik**
.
#kesihatan #kecantikan #kebahagiaan #shakleeskudai #shakleeutm #shakleejb #shakleetamanuniversiti #shakleetamanteratai
#shakleetamansripulai #shakleetamanpulaijaya #shakleepulaiindah #shakleetamantunaminah 



No comments:

Post a Comment