Friday 23 November 2018

Ubat Kebas Kaki Dan Tangan Untuk Lelaki Dan Wanita



Kebas tangan atau kaki pasti membuatkan anda rasa tidak selesa diperingkat awal tetapi apabila ia berlarutan serta menganggu aktiviti harian barulah kita risau.

Masalah kebas lebih cenderung dikaitkan dengan masalah Diabetes atau Kencing Manis. Kaitan  masalah diabetes dengan kebas apabila saraf mulai kurang peka terhadap sentuhan. Ia berpunca apabila gula tinggi dalam darah dan merosak saraf.

Masalah kebas juga dikaitan dengan aliran darah yang tidak lancar. Maksud tidak lancar bukan bermakna aliran darah tersekat tetapi laluan untuk darah keluar dan masuk sempit .

Satu lagi antara punca yang kerap terjadinya kebas apabila saraf terhimpit atau tertekan. Mereka yang ada masalah kebas pada jari mungkin menghadapi masalah saraf terhimpit di kawasan pegelangan tangan atau di panggil carpel tunnel sindrom. Pembedahan bukanlah 1 sahaja jalan untuk menyelesaikan masalah carpel tunner atau kebas. Fisioterapi juga boleh membantu anda mengurangkan sakit kebas tangan.

Saksikan senaman tangan untuk masalah kebas tangan.




Selain dari itu, untuk menghilangkan kebas tangan atau kaki, pengambilan supplement sangat . Antara supplement yang sesuai diamalkan adalah




1. Vivix - vivix adalah supplement tinggi antioksida dan istimewa vivix dicipta dari gabungan 4 bahan yang akan membaiki sel, memberi tenaga kepada sel , meningkatkan prestasi sel. Pengambilan vivix secara konsisten akan meningkatkan prestasi pankreas dalam pengeluaran insulin semulajadi. Ia juga meningkatkan deria rasa saraf.

2. B Complex  - B complex adalah vitamin dari kumpulan larut air yang mudah hilang dari badan. Vitamin B sangat diperlukan saraf untuk terus lentur, flexsible, lembut dan kuat. Kekurangan vitamin B akan membuat saraf kurang peka, keras dan tidak anjal.

3. Ostematrix - kandungan kalsium, magnesium, vitamin D dan kalium yang ada dalam ostematrix akan meningkatkan keanjalan saraf, menguatkan saraf serta mengurangkn rasa lenguh, berdenyut-denyut .

4. Omega guard - Omega guard dihasilkan dari ikan laut dalam bersaiz kecil. Pemilihan ikan yang kecil kerana ikan yang kecil terlindung dari logam berat. Fungsi minyak ikan adalah sebagai anti radang. Saraf yang telah sakit menanda telah terjadinya keradangan pada saraf.

Testimoni sakit kebas




Untuk memiliki set kebas ini ada boleh mengunakansalah satu cara sepeti dibawah.

Ada 3 cara tempahan 

1. Melalui telefon / whatsapp

 Anda boleh hubungi saya di talian 018-7765447  dan membuat pesanan di sini. Anda akan dilayan secepat mungkin dan setiap pembelian akan diberi konsultation dan cara pengunaan.

2. Pembelian di branch

Anda boleh terus ke branch shaklee dan gunakan id saya. Id saya 915516 dan nyatakan nama penuh saya Azalin adzhar. Selepas pembelian , saya mengharapkan anda menghubungi saya untuk konsultation dan cara pemakanan.

3. Esell

Anda juga boleh membuat pembelian atas talian yang mana cara pembayarannya mengunakan kad kredit atau kad debit. Selepas pembelian saya juga mengharapkan anda menghubungi saya untuk konsultation.


No comments:

Post a Comment