Friday 2 May 2014

SUPPLIMEN UNTUK KANAK-KANAK

Kanak-kanak yang dihantar ke nursery atau berada dirumah jagaan serta dipusat jagaan harian amat mudah terdedah kepada risiko jangkitan pelbagai penyakit.

Antara yang mudah dijangkiti adalah selsema, demam, batuk dan gatal-gatal. Semua keadaan ini mudah terjadi kerana sikap dan kelakuan kanak-kanak yang belum arif tentang kawalan kepada kebersihan dan persekitaran yang memungkinan jangkitan atau bateria tersebar.

Oleh yang demikian, ramai ibu bapa akan memberi anak-anak makanan tambahan bagi menguatkan imunisasi dan mengawal dari jangkitan berlaku kepada anak-anak.

Pelbagai  jenis dan jenama makanan tambahan yang ada dalam pasaran, ada  yang berbentuk cecair, pil dan serbuk.

Antara makanan tambahan yang telah berjaya menawan hati para ibu bapa adalah Meal Shakes Shaklee dan Chewable Vita-C shaklee. 

Meal Shakes shaklee dilengkapi dengan 24 jenis vitamin , mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral dalam tubuh badan.

Chewable Vita-C pula, vitamin yang dicipta khas untuk kanak-kanak kerana dia boleh dikunyah.. dengan rasa masam-masam manis, ia pasti akan disukai oleh kanak-kanak.

Cadangan suppliment untuk meningkatkan kesihatan.



INGIN PENDAPATAN TAMBAHAN ... 

SHAKLEE PILIHAN YANG TEPAT 

Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Email : Ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 013-218 3181


No comments:

Post a Comment