Thursday 23 October 2014

ANAK-ANAK SIHAT DAN CERGAS TANPA PENYAKIT

Meal Shakes adalah minuman pagi untuk Dini dan Husna. setiap pagi sebelum pergi ke Taska atau rumah pengasuh lin akan pastikan mereka akan diberi minuman yang di campurkan dengan sesudu Mealshakes.




Tujuannya untuk memastikan mereka cergas, sihat dan aktif. Selain itu, ia juga sebagai benteng penguat dalam melawan penyakit. Biasalah kan kalau bercampur dengan rakan-rakan, risiko menjangkiti dan dijangkiti adalah besar sebenarnya. 

Meal Shakes juga membantu meningkatkans selera makan dan membekalkan nutrisi yang mencukupi untuk kedua-dua puteri lin yang comel lagi manis..heheehe puji anak sendiri.

Selain tu, vitamin wajib untuk budak berdua ni adalah Chewable vitamin C. Vitamin C memang kene sembunyikan dari si Husna, pada dia Chewable Vita C ni gula-gula, Kekadang sekali makan sampai 2 atau 3 biji dai makan.. kunyah-kunyah ..telan






Lin percaya dan yakin dengan produk shaklee sebab lin juga pengunanya, bukan linseorang sahaja yang makan vitamin Shaklee tetapi anak-anak dan suami juga mengambil Shaklee sebagai makanan tambahan.



Lin 

Pengedar Shaklee Skudai 

0132183181 




No comments:

Post a Comment