Wednesday 1 October 2014

JATUH CINTA LAGI

Boleh dikatakan setiap diantara kita pernah jatuh cinta. Cinta ni tidak semestinya hanya sesama manusia je kan. Ada yang jenis mudah jatuh cinta pada perfume, barang-barang, kereta dan macam-macam lah.

Hari ni lin nak cerita tentang cinta lin dengan kesihatan diri dan apa produk yang membuatkan lin benar-benar jatuh cinta dengannya .

Di usia lin pertengahan 20an, lin dah hadapi masalah semut-semut jari. masa tu lin buat tak kisah je pada lin mungkin sejuk atau pegang sesuatu terlalu lama. dan rasa semut-semut tu kekadang ok kekadang tidak. 

Selepas lahirkan anak sulung pada tahun 2010, lin perasan yang sakit semut-semut tu semakin menjadi-jadi sampaikan  lin boleh terbangun dari tidur kerana menahan kesakitannya. Ia bukan setakat semut-semutnya malahan lin sukar untuk mengenggam tangan. seksa sangat rasa masa tu. Kekadang lin sampai menangis malam-malam sebab sakit sangat, rasa ngilu, bisa-bisa.

Bila tengok keadaan semakin teruk lin terus refer ngan Hospital Kuala Lumpur, masa tu lin kerja di Kuala Lumpur sekarang dah dok Johor. Dari ujian darah, X Ray semuanya ok cuma doktor cakap lin dah menghadapi masalah penuaan diusia muda..  Mana doktor tak cakap macam tu, usia baru awal 30 an tapi dah start sakit tulang dan saraf. Selain dari rawatan moden dan tradisional, lin juga mengambil makanan tambahan sebagai penambah nutrisi yang mungkin tidak cukup dalam badan. Dari penerangan doktor lin perlu mengambil vitamin B dan kalsium secara mencukupi.  Agak lama juga lin makan vitamin B yang dibekalkan oleh Hospital Kuala Lumpur, tapi sejak mengenali Shaklee lin terus mengambil VITAMIN B dan kalsium shaklee  iaitu OSTEMATRIX sebagai pengganti vitamin hospital. Alasannya kerana vitamin Shaklee semulajadi dan selamat untuk badan kita.

B Complex dan Ostematrix lin ambil secara harian dan yang menakjubkannya pelbagai manfaat lin dapat antaranya lin sekarang jarang demam, selsema, sakit kepala dan badan rasa lebih aktif. Pengambilan B Complex juga dapat mengawal emosi kita tau, lagi lin ada 2 orang anak yang sedang meningkat naik.. aktifnya hanya Allah je tau. Lin rasa lebih tenang dan relax... kalau kita ibu ni asyik marah-marah, asyik tertekan nanti proses tumbesaran anak pun boleh kearah yang negatif. KIta semua nak anak yang kita lahir membesar dalam suasana tenang, aman dan damai kan.  

Ostematrik juga membantu proses pembuang, So tiada alasan sembelit ye sejak ambil ostematrik ni.
lenguh-lenguh kaki, kelesuan dan tidur pun lena. 

Lin memang benar-benar jatuh cinta dengan B Complex dan Ostematrix. Dah lah khasiatnya pelbagai, harganya mampu dimiliki dan tahan lama sebab sebotol B Complex ada 120, sehari makan 1 biji je, maka leh tahan 4 bulan . Ostematrix pun sama, ada 120 biji sehari boleh ambil 2 - 4 biji sehari.. boleh lah tahan dalam 1 - 2 bulan. 

Ini dia rupa Cinta Hati lin.. Hidup ni kosong tanpanya.. hehehe jiwang sekali sekala.. tapi lin memang suka sangat dengan B Complex dan Ostematrik. 




Sekiranya anda ingin memiliki cinta hati lin ni juga, anda boleh hubungi lin seperti dibawah atau membuat pembelian secara online DISINI

Lin sayang sama kau 
0132183181
Pengedar Shaklee Skudai, Tampoi, Pulai, UTM Skudai 

No comments:

Post a Comment