Saturday 11 October 2014

KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

Assalamualaikum..

Lin percaya mereka yang tengok je blog lin pasti dah boleh jangka lin adalah Pengedar Shaklee. Ya lin pengedar Shaklee sah semenjak tahun 2013 lagi .

Mulanya lin join Shaklee ni sebab lin nak murah je. Sebab lin memang makan beberapa produk antaranya B Complex, Ostematrix dan anak-anak lin bagi Meal Shakes dan Vitamin C 100mg.

Apa yang buat lin  suka sangat dan sampai sekarang masih dengan Shaklee kerana sistemnya TIDAK  meragukan. Ok lin senaraikan beberapa sebab apa untungnya menjadi ahli Shaklee .



BELI DENGAN HARGA AHLI 

Semu pengedar Shaklee berhak untuk memberi dengan harga ahli dan boleh terlibat sama dengan promosi yang telah ditetapkan oleh pihak Syarikat .

BONUS.

Bagi ahli, kita layak untuk menerima bonus dengan peratusan tertentu, nilai UV tertentu . Pembayaran Bonus akan dibayar pada bulan hadapanya. Semakin tinggi jumlah UV kita semakin tinggi peratusan bonus yang akan diterima.

CAR BONUS 

Car bonus hanya akan diterima untuk mereka yang telah naik sekurang-kurangnya ke Level Supervisor. Pihak Shaklee tidak memberikan kereta tetapi kita akan menerima Car Bonus dalam bentuk wang ringgit. Yang mana wang itu kita boleh membuat apa sahaja , tidak semestinya untuk membeli kereta dan buat bayaran ansuran rumah pun boleh tau.

SISTEM PEMBELIAN SECARA ONLINE

Shaklee telah memudahkan ahlinya untuk membeli cara online. Pengedar boleh membeli apa sahaja dan caj penghantarannya hanya  RM 10.00. Lagi banyak beli kos penghantarannya tetap sama  10 ringgit. Sekiranya pembelian melebihi  RM 600.00 kos penghantaran akan ditanggung oleh pihak Shaklee .


Azalin 

915516

Pengedar Shaklee Skudai 

No comments:

Post a Comment