Wednesday 1 April 2015

GST AKAN MEMBERIKAN ANDA LEBIH NIKMAT DAN KELEBIHAN. PERCAYALAH..:)

Assalamualaikum..

Salam GST. GST tu apa?  GST atau dalam bahasa Inggeris Goods and Services Tax adalah sejenis cukai di mana apa sahaja barang dan perkhidmatan yang digunakan oleh pengguna mengandungi elemen cukai. Sebab itulah ia juga dikenali sebagai cukai kepenggunaan (consumption tax). Dalam erti kata yang lain, asasnya jauh lebih luas daripada Cukai Jualan dan Cukai Perkhidmatan yang ada sekarang.




Itu GST yang terlaksana atas arahan kerajaan.

Yang ni lin nak citer tentang GST lain, GST yang mana memberi kebaikan yang terus kepada korang. Bila korang keluarkan duit untuk tujuan GST tu, korang yang dapat kebaikan darinya .

Katalah korang beli GST ni untuk parents korang, pastu parent korang dapat kebaikan darinya pasti korang gembira dan berbahagiakan. Itulah GST kami. Setiap nilai yang korang keluarkan, korang yang akan dapat kebaikan darinya.

JENG

JENG 

JENG 

GST

GET SHAKLEE TODAY

Betulkan lin kata, bila korang beli shaklee hari ni, wang yang dikeluarkan akan dikembalikan dalam bentuk kesihatan yang menakjubkan. Lin dah guna shaklee lebih dari 2 tahun dan sepanjang 2 tahun ini juga tahap kesihatan lin dan keluarga semakin hari semakin bertambah baik .

kalau nak lebih syok lagi, jom join salah seorang ahli shaklee, anda bukan sahaja akan dapat memperolehi kesihatan je tetapi akan dapat pulangan dalam bentuk wang ringgit, pakej percutian di dalam negara atau luar negara bukan tu je nak p UMRAH pun boleh. pilih je .

Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi lin di 0132183181 atau pm kat fb Azalin adeq . Lin akan memberikan anda layanan yang terbaik dan tip top. 

No comments:

Post a Comment