Saturday 28 March 2015

PERIOD LEBIH LANCAR TANPA SENGGUGUT DAN DARAH KETUL-KETUL


Masalah haid, nifas atau apa jua yang berkaitan dengan wanita sebenarnya bukan masalah kepada  wanita sahaja tetapi ia juga masalah kepada orang lelaki terutamanya yang bergelar  suami, ayah, abang atau adik lelaki.

Lin nak Tanya, kalaulah anak perempuan ada datang haid hanya 1 hari sebulan atau 16 hari dalam tempoh sebulan atau 3 bulan sekali baru datang haid. Risau tak. Suami lin risau bila dalam tempoh sebulan lin hanya period dalam 3 ke 4 hari. Atau haid datang hanya 2 bulan sekali.

Dari entry yang sebelum ni, lin ada cerita yang lin menghadapi masalah period 2 atau 3 bulan sekali. Dari masalah period tidak tetap itu lah lin di kesan ada masalah Cyst. Itu pun selepas lin membuat pemeriksaan sebulan sebelum mendirikan rumahtangga. Perasaan risau dan takut sukar hamil membuatkan lin memberanikan diri untuk membuat pemeriksaan lanjut. Dan ternyata lin disahkan mempunyai 1 cyst di dalam Rahim. Dalam dulu lin selalu mengalami senggugut dan darah yang keluar berketul-ketul.


Lin  mengambil  vitamin B Complek dan Ostematrik sejak 2013 sehingga sekarang dan hasilnya period lin tetap setiap bulan bermula akhir 2014. Walaupun kadang kala lewat beberapa hari tetapi setiap bulan ia hadir. Selain dari masalah kedatangan haid yang datang  ikut suka tu, Lin juga menghadapi masalah tempoh haid yang singkat, senggugut  dan darah yang keluar berketul-ketul. Serius lin katakan sejak lin konsisten ambil ketiga-tiga suppliment ini period  lin lebih lancar, tidak senggugut dan tetap setiap bulan.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang GLA Complek bolek click TENTANG GLA COMPLEK.   Percayalah badan yang sihat akan dapat dilihat pada kitaran haid yang tetap , tempoh haid yang normal dan tiada masalah senggugut.


Lin sarankan anda yang menghadapi masalah haid yang tidak tetap, senggugut atau darah yang keluar berketul-ketul membuat pemeriksaan doktor dan ambillah makanan tambahan sebagai salah satu cara untuk menstabilkan hormon dan kesihatan badan.

Sekiranya kawan-kawan ingin membuat pembelian secara online, kawan-kawan boleh menghubungi saya di talian 018-776 5447 atau membuat pembelian secara online. untuk pembelian secara online, anda boleh click ikon dibawah.


cik lin
018-7765447


No comments:

Post a Comment