Tuesday 7 April 2015

HASIL PENDAPATAN BISNES SAMBILAN MAMPU MERINGANKAN BEBAN BULANAN.



Shaklee adalah perniagaan secara online atau offline yang terlalu mudah yang mana kita hanya perlu berkongsi kebaikan atau kelebihan produk. Kita tak perlu nak menjerit-jerit memanggil pelanggan atau memaksa pelanggan datang membeli.

Apa yang mentor saya ajar adalah buat apa yang mentor-mentor buat. Buat dengan ikhlas dan Berkat tunjuk ajar dari mentor yang tidak putus-putus memberi dorongan, sokongan dan tunjuk ajar lin berjaya mencapai satu pencapaian yang mana lin layak menerima hadiah dari upline Lin.




 INI DIA HADIAH DARI MASTER MAISARAH MD SAUPI

Bila sebut pasal upline pasti semua pikir ini mesti perniagaan MLM cekik darah kan. Kalau anda dah tahu penerangan dan penjelasan yang jelas anda akan paham betapa shaklee ini adil dan setiap income yang kita perolehi adalah hasil dari usaha kita sendiri dan bonus kepimpinan kita.

 Ini hadiah dari upline lin. Lecithin + buku . Buku ini diolah secara bercerita agar mudah difahami. Alhamdulillah hasil dari bisnes shaklee ini, lin tidak merasai kesan yang melampau batas dari kenaikan harga barang dan GST. Bagi lin GST membawa maksud GET SHAKLEE TODAY.

SHAKLEE MEMANG BEST DAN IA MUDAH . 

 Lin sedang mencari rakan niaga ang sedia untuk BELAJAR, DIAJAR DAN MENGAJAR. Kenapa perlu mengajar? sebab dengan mengajar orang lain tentang ilmu yang kita ada akan membuatkan ia lebih berkat. 

No comments:

Post a Comment