Tuesday 14 April 2015

SEMANGAT BERKOBAR-KOBAR SELEPAS BERSHOPPING DI BRANCH

Cuba cakap perempuan mana yang tak suka shopping. Sikit ke banyak pasti ada perasaaan nak shoppingkan. Lin kalau dapat shopping tudung atau shawl mau mengigil tangan. Itu kalau masa kewangannya tak mengizinkan. Kalau time duit berkepok-kepok..laju je membelinya.

Dulu lin tak suka bila negeri Johor cuti hari Jumaat dengan Sabtu sebab masa tu cuti rehat dengan husben tak sama. abag cuti setai Sabtu dengan Ahad. Tapi sekarang lin rasa suka pula sebab setiap jumaat bile pergi shopping. Shopping barang customer kat branch shaklee dan sekarang husben dah kerja sendiri so takda masalah tentang masa bersama keluarga. 

Branch shaklee sekarang dah berpindah ke Tempat yang lebih besar, cantik dan setiap kali pergi ke branch pasti  aura positif meresap dan berkobar-kobar. Sekarang kalau nak beli barang Lin memang terus ke branch sebab pergi  branch ni best, auranya berbeza tau. Terasa diri ni dah jadi leadar, dah dapat banyak order. dah dapat bantu ramai orang. Ini rupa branch shaklee yang terbaru, lokasinya di Taman Molek, Johor.



 Susunan produk Shaklee

lebih banyak kaunter dan  lebih tersusun

Kali ni lin pergi branch beli garlic dengan peppermint. Ada kawan ni dia baru kahwin tapi banyak keputihan. Dia  nak order GLA Complex demgan Alfalfa. Dia tak sure kalau dia hamil atau tidak, tapi demi kabikan dia lin cadangkan produk yang lebih selamat dan bersesuaian.  Tapi lin sebagai seorang pengedar shaklee skudai yang bertanggungjawab, lin perlu ceritakan perkara sebenar yang GLA dengan Alfalfa tidak sesuai untuk wanita hamil, sebab itulah lin cadamgan garlic. Garlic selamat  untuk wanita hamil yang memghadapi masalah keputihan.  Penerangan berkaitan garlic boleh Click kat gambar kat bawah ni ye .


http://ummiazalin.blogspot.com/2014/11/kebaikan-garlic-shaklee.html


Untuk memudahkan pembelian , anda boleh membuat pembelian secara online di web shaklee. Pembelian mengunakan Kredit kad dan debit kad . Anda click ikon dibawah untuk pembelian secara terus di web shaklee atau hubungi saya di 0132183181  untuk pembelian melalui saya. 

No comments:

Post a Comment