Thursday 30 April 2015

TUMIT KAKI MEREKAH DAN PECAH-PECAH HILANG DENGAN HANYA BEBERAPA TIPS MUDAH

Tumit kaki anda merekah dan pecah-pecah ya. Bila agaknya anda perasan yang tumit tu dah tak licin macam dulu-dulu. Lin sebenarnya pun tak terperasan yang tumit kaki dah pecah-pecah , merekah dan ada hitam-hitam. Masa mula-mula terperasan yang tumit kaki merekah, eii malunya. 

Itu dululah, sekarang lin dah tak rasa segan lagi runsing bila pikirkan tumit kaki. Nak tahu kenapa? sebab tumit kaki lin dah mulai licin, tidak merekah, tidak pecah-pecah senang kata dah semakin  cantik lah. Ok lin share apa yang lin buat sampai tumit sekarang licin dan halus. 




Tips-tips untuk menghilangkan pecah-pecah tumit.

1. Banyakkan minum air kosong
2. Pakai kasut yang selesa dan ade pengudaraan
3. Selalu tukar stokin
4. Guna selipar di dalam rumah
5. Sapu Herbal Blend sebelum tidur .

Anda boleh gunakan kesemua tips ini serentak atau pilih salah satu darinye. Bagi Lin untuk hasil yang terbaik dan tips ini perlu diamalkan serentak dan berteruskan. Pengunaan Herbal Blend secara konsistan akan dapat dilihat hasilnya dalam masa 1 ke 2 minggu perubahan positifnya.

Dengan harga hanya RM 27.50 ia pasti tidak menjadi bebanan, malahan krim ini bukan hanya untuk kegunaan  tumit kaki merekah sahaja tetapi ia sesuai juga untuk kulit melecuh, batuk-batuk, selsema, gatal-gatal dan banyak lagi.

Untuk anda yang nak kan krim Herbal Blend  ini boleh hubungi Lin talian 013-2183181. Yang tinggal kat area skudai, lin boleh hantar terus kepada anda sambil-sambil kita berkenalan.

No comments:

Post a Comment