Saturday 2 May 2015

MENINGKATKAN KESIHATAN DENGAN PENGAMBILAN HANYA SEBIJI MULTIVITAMIN SEHARI

Gaya hidup yang serba pantas, cepat dan penuh cabaran hari ini memaksa kita mengubah corak kehidupan yang jauh berbeza dengan mereka dari zaman terdahulu. Corak kehidupan sekarang yang sentiasa pantas kadang kala memaksa kita untuk memilih sesuatu yang pantas untuk kehidupan yang lebih baik.

Pada zaman 90 an ke bawah pengambilan ulam-ulaman Dan tumbuhan yang ditanam sendiri menjadi salah satu agent untuk mencegah  penyakit dan awet muda. Kita hari terpaksa memilih makanan tambahan sebagai salah satu makanan yang WAJIB ada dalam diet harian. Ini kerana kebanyakan tumbuhan hari ini ditanam dam dikawal penyakitnya dengan semburan beracun. Tanpa pengawalan Dan pembersihan yang betul, racun-racun serangga akan meresap masuk kedalam tubuh badan kita dan menjadi toksik yang berbahaya.

Oleh kerana ITU, makanan tambahan perlu diambil bagi menampung keperluan nutrisi dalam badan. Lambakan pelbagai vitamin Dari dalam Dan luar negara memudahkan pelanggan memperolehi makanan tambahan yang dikehendaki. TETAPI persoalannya " selamatkah vitamin yang kita makan" " Adakah vitamin yang kita makan terhasil dari Sumber yang sihat?".

Pada pandangan anda vitamin yang telah berada di pasaran mencecah usia kewujudannya 100 tahun, ia vitamin yang bagus atau tidak. Multivitamin Dari brands shaklee telah mencapai usia 100 kewujudannya pada tahun 2015 telah membuktikannya ia adalah multivitamin yang DIPERCAYAI dikalangan pengunanya. Sekiranya ia adalah multivitamin yang serba kekurangan " adakah ia mampu bertahan sehingga 100 tahun.

VITALEA  Adalah multivitamin shaklee yang asalnya berbentuk cecair Dan sekarang berbentuk tablet mengandungi hampir kesemua vitamin yang diperlukan badan dalam nisbah yang tertentu.

Sempena ulang tahun kelahiran Vitalea yang ke 100 tahun , pihak shaklee telah berbesar hati memberi multivitamin vitalea secara percuma kepada pelanggannya selepas mendaftar sebagai ahli dan membuat sekurang-kurangnya 1 pembelian produk. Nilai produk yang dibeli boleh serendah 27.50 iaitu Herbal Blend.

Rebutlah peluang keemasan ini untuk memiliki multivitamin Vitalea yang terbukti keberkesannya Dan menjadi sebahagian dari ahli pengedar sah shaklee.

Untuk memudahkan urusan kite bersama, anda boleh menghubungi saya di talian 0132183181 atau pm saya di azalin adeq di facebook.

No comments:

Post a Comment