Sunday 6 September 2015

KERJA KUAT-KUAT UNTUK PERCUTIAN KE BANGKOK


Bila bos cakap akan ada 1 percutian ke Bangkok yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat. Biar betik.,sikit pun tak perlu keluar duit ke. TAK PERLU..

Ini betul bukan tipu-tipu tau.. tetapi tawaran ini khas untuk mereka yang berjaya mempamerkan hasil kerja yang tip top. Bos kata kalau semua mencapai kateria yang ditetapkan kita akan pergi semua. jadi sepanjang percutian syarikat tutup lah ke .

Dah kenapa nak tutup.. kita kan buat bisnes online. Siapkan semua entry blog, entry fb, entry page dan schedulekan lah. Walaupun tengah bercuti bisnes tetap jalan.

oppsss lupa pulak yang syarikat nak bagi percutian percuma tu dari Shaklee. Memang best betul company shaklee ni setiap bulan ade je promosi untuk ahli, untuk pelanggan. Pastu siap boleh bawa jalan-jalan bukan setakat dalam negara tetapi sampai ke luar negara. Macam tahun lepas geng-geng dapat p US dan tahun ni pergi Italy.

Yang pasti tahun depan Lin akan ke Bangkok. Bangkok tunggu aku datang.

Cara company lin ni mudahnya .. " KONGSI KEBAIKAN PRODUK" lagi banyak kita kongsi lagi banyak yang kita akan datang. Senang kan. Kita baca info tentang produk, baca tentang kesan kekurangan vitamin, kesan terlebih vitamin dan masalah-masalah yang berpunca dari gaya hidup yang kurang sihat lepas tu share.. share dan terus kan berkongsi

Ni gambar saja je nak bagi panas.. tahun depan lin pergi Bangkok.. insya Allah.




Nak ikut Lin pergi Bangkok, langkah pertama kena hubungi Lin di talian 0132183181 dan sign in sebagai ahli sah shaklee dan kita sama-sama berkongsi info untuk pengetahuan orang diluar. 

No comments:

Post a Comment