Tuesday 1 September 2015

KESETIAAN HANYA BERSAMA SHAKLEE

Assalamaulikum hai semua.

Wah bulan September akan menjadi bulan paling gempak sebab bulan ni Shaklee membuat promosi untuk semua pelanggannya. Bulan Ogos itu hari tak de promosi tau jadi bulan ni Shaklee tawarkan promosi produk yang menjadi kegilaan ramai tak kira lelaki ataupun perempuan.

Lin suka sangat dengan shaklee ni sebab pada lin shaklee  membantu kita menjadi LEBIH SIHAT, LEBIH SELAMAT DAN LEBIH KAYA. 

Anda akan lebih LEBIH SIHAT  kerana semua produk shaklee telah melalui beberapa peringkat penyelidikan yang menelan belanja berjuta-juta. Shaklee tidak mengambil jalan mudah dengan membeli produk orang lain dan dijual semula dengan brand Shaklee.

LEBIH SELAMAT selain daripada penyelidikan shaklee juga memastikan semua produknya mengunakan bahan yang semulajadi dan tidak diubah genetiknya tumbesarannya seperti produk ESP yang NON-GMO. Shaklee juga menjurnalkan dan mempatenkan setiap kajiannya bagi memastikan ia benar-benar benar dan terpelihara hasil kajiannya. Contohnya produk NUTRIFERON  yang mana telah dipatenkan hak milik shaklee.



Yang ni best iaitu  LEBIH KAYA, macam mana pula boleh kaya kan sebab shaklee mempunyai sistem pembayaran bonus yang lebih telus dan bonus kepimpinan yang lebih jelas selain program convensyen, percutian 5 bintang dan pemberian bonus kereta .  Yang penting bila anda mendaftar menjadi ahli anda akan berjaya membeli dengan HARGA AHLI,  Boleh kumpul point (uv) pembelian peribadi dan jika UV anda mencapai had minimum yang ditetapkan anda akan berjaya memperolehi bonus pada 15hb pada bulan yang akan datang.




PROMOSI TERHEBAT SEPTEMBER

Untuk searang pertanyaan boleh hubungi di Lin, tak perlu malu-malu dan segan-segan ya sebab lin bersedia menerima setiap pertanyaan anda dengan hati yang terbuka 

Azalin Adzhar 
0132183181
Pengedar Shaklee Skudai 

No comments:

Post a Comment