Tuesday 16 August 2016

RAWATAN, UBAT DAN PENAWAR KANSER

Terdapat beberapa jenis rawatan, ubat atau penawar untuk kanser. Ketahui bagaimana ia bertindak dan mengapa ia digunakan, dan dapatkan maklumat apa yang boleh diharapkan daripadanya dan bagaimana ia mungkin memberi kesan kepada anda jika anda mendapatkannya.

Antara rawatan atau tindakan yang boleh diambil adalah seperti dibawah :


Pembedahan - Pembedahan boleh digunakan untuk mendiagnosis, merawat, atau membantu mencegah kanser dalam beberapa kes. Ia selalunya mempunyai peluang yang besar untuk sembuh, terutama jika kanser belum lagi merebak ke bahagian badan yang lain.

Kemoterapi - Kemoterapi(kemo) adalah penggunaan ubat-ubatan atau dadah untuk merawat kanser. Ramai yang takut untuk menjalani rawatan kemoterapi. Ia akan membantu menenangkan ketakutan sekiranya diketahui apa itu kemoterapi, bagaimana ia berfungsi, dan apa hasil yang boleh diharapkan daripadanya.

Terapi Radiasi - Terapi radiasi atau sinaran menggunakan zarah bertenaga tinggi atau gelombang untuk memusnahkan sel-sel kanser atau sel rosak. Ia adalah salah satu rawatan yang paling biasa bagi kanser, sama ada secara sendiri atau bersama-sama dengan rawatan lain.

Sel Tunjang - Sel tunjang atau stem sel kebanyakannya hidup dalam sum-sum tulang, di mana mereka berpecah untuk membuat sel-sel darah yang baru. Pemindahan sel tunjang digunakan untuk memulihkan sel-sel tunjang apabila sum sum tulang telah dimusnahkan oleh penyakit, kemoterapi atau radiasi.

Imunoterapi - Imunoterapi adalah rawatan yang menggunakan bahagian-bahagian tertentu sistem imun seseorang untuk melawan penyakit seperti kanser. Ini boleh dilakukan dengan dua cara; Merangsang sistem imun anda untuk bekerja lebih keras atau lebih bijak untuk menyerang sel-sel kanser atau memberikan anda komponen sistem imun, seperti protein sistem imun. Namun terdapat protein tertentu yang membantu sel-sel kanser berkembang.

Vivix - Makanan tambahan yang terhasil dari 4 balan utama iaitu Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry Eropah (Sambucus Nigra) dan Polygonum Cuspidatum yang mana ia bertindak sebagai antioksida, membekalkan tenaga kepada sel untuk kekal sihat, kuat menjadi bentang melawan penyakit dan memberikan tenaga berterusan.


Ni lin share kan salah satu testimoni yang mana anak kecil kena canser HODGKIN LYMPHOMA


Alhamdulillah doktor sendiri sahkan kanak-kanak ni bebas dari kanser.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang VIVIX boleh hubungi lin di

0132183181

Azalin
Pengedar shaklee skudai

No comments:

Post a Comment