Sunday 14 August 2016

TESTIMONI KEPUTIHAN BERBAU HANYIR HILANG DENGAN PENGAMBILAN ALFALFA

Mungkin ada yang masih ragu-ragu atau tak percaya yang alfalfa boleh bantu hilangkan keputihan. Tapi bila kita sendiri melalui nya, kita kan tau dan yakin "ia alfalfa sangat-sangat membantu untuk hilangkan keputihan"

Ini salah satu kata mereka yang pernah alami masalah keputihan dan sendiri juga merasai kesan seleaps makan alfalfa. sapa yang tak malu kalau keputihan sampai mengganggu kehidupan harian. walaupun dengan husben sendiri. Dalam kata lain " sapa tak sayang laki oii"...

ini salah satu testimoni wanita yang hadapi masalah keputihan berbau dan selepas makan alfalfa secara konsisten keputihan nya tiada.



Kita wanita bukan hanya perlu cantik luaran tetapi kecantikan dalaman lebih penting sebab yang dalaman itu untuk mereka yang berada lebih dekat dan penting dalam hidup kita.

Untuk ketahui jenis atau warna keputihan boleh baca kat KEPUTIHAN dan untuk tahu lebih lanjut tentang Alfalfa boleh baca sini ye TENTANG ALFALFA


Sekira kite atau ada ahli keluarga kita yang mengahdapi masalah keputihan, boleh suggestkan kat mereka untuk menjadikan supplement alfalfa sebagai makanan tambahan untuk menghilangkan keputihan. Ia bukan hanya untuk keputihan sahaja tapi ia juga akan menyingkirkan toksik yang ada dalam  badan kita.

Saya azalin saya jual supplement dari brand shaklee. Bukan  itu sahaja, saya juga mengamalkannya. Untuk memiliki supplement alfalfa atau apa-apa produk dari shaklee boleh hubungi lin di 0132183181 atau pm kat fb Azalin adeq.

untuk yang berada di sekitar skudai, pulai lin adalah pengedar sah shaklee skudai dan pulai .

Azalin 
pengedar shaklee skudai 
01321831831

No comments:

Post a Comment