Monday 19 September 2016

HUJUNG JARI SEMUT-SEMUT PERLUKAN B COMPLEX SEBAGAI VITAMIN SARAF

“Kak saya ni susukan anak, susu alhamdulillah banyak tapi badan ni asyik rasa letih je pastu jari-jari saya semut-semut lah”

Tahniah ye dik sebab adik ambil keputusan bijak untuk menyusukan anak dengan susu ibu anugerah dari Allah.

Keletihan, sakit-sakit badan dan semut-semut dihujung jari memang selalu  jadi kepada mereka yang menyusukan anak. Maunya tak letih susu ibu tu pun datang dari dalam badan kita kalau tak  tambah nutrient nya kita akan alami kekurangan nutrient dalam badan.

Untuk badan kekal sihat, segar bertenaga dan susu meriah banyakkkannya lin suggestnya 6 produk yang bersesuaian iaitu ESP, ALFALFA, B COMPLEX, OSTEMATRIX, VITAMIN C DENGAN VITALEA. Ini 6 produk yang sangat-sangat sesuai untuk kita ibu yang menyusu.

ESP : minuman berprotein tinggi yang mengandungi 6 asid amino perlu dan GI ( GLisemik Index) hanya 39 mampu memberi tenaga yang berpanjangan dan rasa kenyang yang lebh lama. Ia juga boleh memekatkan susu ibu.

Alfalfa : Tablet yang terhasil dari daun pokok Alfalfa yang dihasilkan untuk mengalakkan penghasilan susu dan istimewanya Alfalfa boleh mengurangkan keputihan dan mengetatkan laluan kewanitaan kita untuk keharmonian rumahtangga. (Lin dah try tau, abang suka…)

B complex : B complex ni vitamin larut air yang mudah hilang atau keluar dari badan. Oleh sebab itu pengambilan B complex sepatutnya setiap hari. B complex adalah vitamin saraf yang mana sangat sesuai untuk mereka yang ada masalah semut-semut jari.

Ostematrix : sebiji ostematrix bersamaan dengan secawan susu berkalsium tinggi atau 80 biji badam. Ibu-ibu yang menyusu atau hamil seharusnya mengambil 4 biji ostematrix untuk menampung semula pengeluaran kalsium ketika penyusuan atau semasa dalam kehamilan.

Vitamin C : ibu yang sihat akan menghasilkan susu badan yang lengkap dan bermutu. Pengambilan Vitamin C akan meningkatkan imunisasi ibu dan akan melindungi anak yang kita susukan. Pernah kan terjadi kalau ibunya selsema, bayi yang disusukan juga turut selsema. Sebab itulah ibu-ibu perlu ambil Vitamin C untuk sihat dan untuk melindungi anak-anak kita dari sakit.

Vitalea :Ini multivitamin lengkap yang telah ada dalam pasaran lebih 100 tahun. Ia mengandungi kesemua vitamin yang diperlukan badan.

Oleh sebab customer nak yang budget je lin suggestkan 3 vitamin iaitu ESP + B complex + Ostematrix .



Anda ada hadapi masalah seperti ini, boleh hubungi lin dan lin akan suggestkan supplement yang bersesuai dengan anda dan bersesuaian dengan budget anda. Tak perlu segan-segan sebab niat lin, lin nak bantu anda untuk sihat dan bergembira menjadi pengguna produk shaklee.

Lin pengedar shaklee skudai, pulai dengan utm skudai, sekiranya anda berada disekitar itu lin boleh jumpa dan sedia untuk membuat penghantaran terus kepada anda, tetapi sekiranya anda berada diluar skudai lin sedia juga membantu dan penghantaran akan dibuat melalui poslaju.

Azalin 
id : 915516
Pengedar Shaklee Skudai


No comments:

Post a Comment