Tuesday 20 September 2016

MAKANAN TAMBAHAN MENINGKATKAN KESIHATAN IBU UNTUK MENGHASILKAN SUSU IBU YANG BANYAK.

Sejak akhir2 ni susu lin kurang Dari biasa, biasa pam dapat 7 oz semalam pam just dapat 3 oz.
 je sedihnya rasa.

Esoknya sebelum keluar rumah nak pergi kerja lin minum ESP + Mealshakes campur dalam air kosong. dalam hati berdoa je moga-moga susu banyak hari ni. mana tak risau stock susu tinggal beberapa belas oz ye. Anak lin sehari paling kurang kena ada 12 oz.

Lin bagi anak ( Jabbar) susu badan bukan sebab kos tapi lin nak bagi yang terbaik dan yang paling bersih pada anak. Sekarang ni macam-macam penyakit dan bahaya ada dimana-mana. Baby mana sesuai nak diberi apa-apa ubat atau vitamin tambahan. Susu ibu adalah minuman terbaik untuk anak kita dalam melindungi diri mereka dari dalam hingga keluar. Susu ibu ni memang dah lengkap dengan segala perisai untuk melindungi dari penyakit dan menguatkan sistem badan mereka.

Sebelum keluar rumah lin dah minum ESP + mealshakes, sampai kat office lin makan alfalfa ngan lecithin. semua ni nak memeriahkan lagi susu dan nak lancarkan lagi pengaliran susu. kalau susu banyak tapi bila pam tak keluar tak guna gak kan sebab tu lin makan gak lecithin. flow susu laju je keluar dan cepat je pam dah penuh 1 botol. 

Alhamdulillah hari ni Pam dapat 7 oz, ini baru sesi 1. kalau kedua-dua sesi dapat  7 oz maknenya 1 hari 14oz. cukuplah untuk tamping keperluan harian Jabbar.



Bila badan kita si ibu sihat dan cukup nutrientnya insya Allah susu yang terhasil juga banyak dan pekat. Supplement ni berfungsi untuk membekalkan kita ibu nutrisi yang mencukupi, menghasilkan badan yang sihat lagi cergas. Kalau badan kita asyik sakit je, lemah je macam mana lah susu nak terhasil dengan banyak. 

Kita ibu ni akan sanggup buat apa sahaja kan untuk memastikan anak-anak kita cukup segalanya dari start dari dalam lahir sampailah kehujung nyawa kerana itulah lin tak berkira bab makanan tambahan ni, janji susu lin meriah, banyak dan pekat. 

Ibu-ibu yang tengah mencari makanan tambahan yang sesuai untuk kita ibu yang menyusu boleh lah hubungi lin ya. lin tinggal kat area skudai tau, jadi secara langsungnya Lin adalah pengedar shaklee skudai, pulai Dan UTM. yang tinggal disekitar skudai lin boleh hantar terus ke anda Dan yang dok luar skudai jangan risau lin boleh pos terus ke anda.


Azalin
Ibu yang sedang giat menyusukan bayi 4 bulan 
Pengedar shaklee skudai 
018-7765447

No comments:

Post a Comment