Wednesday 21 September 2016

KRIM HALANG NYAMUK MENYERANG ANAK-ANAK DAN KELUARGA


Lin memang penguna setia shaklee tapi dalam masa yang sama lin juga tak menghalang diri dari guna produk lain.

Anak-anak lin setiap hari kuar rumah ke, dok dalam rumah ke atau time nak tidur lin memang sapukan  dia orang dengan Herbal Blend. Herbal blend ni ada campuran bunga Melissa Officinalis yang mana nyamuk tak suka dengan baunya.



Kalau kat badan je kita lindung tapi dalam rumah banyak nyamuk pun bahaya juga kan. Untuk rumah lin spray Insect Repellent untuk elakkan nyamuk masuk rumah. Ambil je insect repellent dan spray kat langsir, kat buaian anak-anak dan kat tilam anak-anak.

Ini dia rupa herbal blend dengan Insect Repellent.



Herbal blend ni bukan hanya untuk halang gigitan nyamuk je tapi dia banyak lagi kebaikannya. Antara kebaikan Herbal blend :
1. Hilangkan pecah tumit
2. Sapu kat dada untuk hilangkan batuk-batuk
3. Hilangkan gatal-gatal
4. Ruam pampers
5. Kulit kering
6. Gigitan nyamuk
7. Eczema.

Istimewanya Herbal Blend ni dia selamat bayi walaupun baru lahir. Sekarang lin ada bayi berusia 4 bulan, kalau Jabbar kena merah-merah kat leher, celah kelengkang lin sapu je herbal blend alhamdulillah cepat je hilang ruamnya .

Herbal Blend ni juga di sapu gak kat muka, tangan ngan kepala Jabbar sebagai losen untuk elakkan gigitan nyamuk dan untuk lembapkan kulit Jabbar.

Berapa harga Herbal blend ni, harga 1 Herbal blend ni hanya RM 27.50 je dan insect repellent pula hanya 14.50 je. Kegunaan ni lama tau lebih dari 1 bulan untuk kegunaan 1 keluarga.

NAk order “penghalang gigitan nyamuk ni” meh whatsapp lin kat 0132183181, untuk yang tinggal di area skudai lin boleh hantar terus kepada anda sebab lin adalah Pengedar Shaklee Skudai, pulai dan UTM skudai.

Azalin
Pengedar Shaklee Skudai
0132183181

No comments:

Post a Comment