Saturday 10 September 2016

MACAM MANA NAK KEKALKAN VITAMIN C DALAM BADAN

Vitamin C shaklee Sustained Release

Macam mana tu yang di maksudkan Sustained Release?

Maksudnya, setiap tablet Vita-C yang anda ambil, mengandungi 500mg Vita C tapi ... setiap tablet itu melepaskan 100mg setiap jam so tubuh badan kita ni akan sentiasa ada vitamin C pada kadar yang mencukupi!

Itulah yang dimaksudkan Sustained Release takdalah bile kita makan Vitamin C, tak lama lepas tu terus habis vitamin C nya larut.

Lagi 1 perkara vitamin C shaklee ni ekstrak dari jagung tau, pelik kan . Oleh sebab dia dari Jagung mereka yang ada masalah usus luka, gastrix boleh makan, sesetengah orang ade yang alegik makan buah-buahan citrus.

So tak perlulah rasa risau nak makan Vitamin C shaklee ye, sebab dia selamat untuk anda dan memberi kesan yang positif sepanjang masa.

nak order vitamin C shaklee ni senang je, Call atau whatsapp je lin kat 0132183181. Pastu baru kite bincang macam mana pembayaran dan penghantarannya.

Lin pengedar shaklee Skudai, so yang dok area skudai lin boleh pas terus ke tangan tapi kalau nak pos pun boleh, kalau dok luar skudai lin akan minta abang posman hantarkan ye.



Alin 
0132183181
Pengedar shaklee Skudai



No comments:

Post a Comment