Friday 9 September 2016

VITAMIN C TERBAIK ADALAH VITAMIN C SHAKLEE

Di pasaran memang terdapat banyak pilihan Vitamin C. Ada yang sesuai ditelan, sesuai dikunyah, ada yang perlu direndam di daalam air malahan ada yang sesuai dicucuk terus ke kulit badan.

Tapi persoalannya dalam banyak-banyak jenis Vitamin C  mana yang terbaik dan selamat untuk kita .

Ini sebab kenapa lin katakan Vitamin C shaklee aka Sustained Release Vitamin C yang perlu anda pilih.



1. vitamin c shaklee ini unik kerana formula sustained release dan formula bioflavonoid.


2. Sustained (or, Time) Release ialah satu proses di mana vitamin diformulasi khas agar ia dilepaskan mengikut paten istimewa yang menjamin penyerapan vitamin di antara 3 ke 6 jam. Dengan bahasa ringkasnya, dilepaskan secara perlahan-lahan ke dalam aliran darah badan mengikut masa tertentu


3. sebatian tumbuh-tumbuhan semulajadi, dan bertindak sebagai pigmen tumbuhan dan agen antioksida. kuasa utama bioflavonoid adalah sifat antioksida yang bertindak sebagai agen anti penuaan, keradangan dan mengekalkan kesihatan badan.


4. Vitamin larut air (B-Complex dan Vitamin C) adalah seperti namanya, mudah larut di dalam air (sebab tu dinasihatkan pengambilan air yang mencukupi apabila mengambil suplemen), dan, ianya tidak boleh disimpan di dalam badan.


5. Sustained Release supplement boleh menawarkan kesan vitamin yang optimum, meminimumkan kehilangan vitamin dalam proses penguraian (perkumuhan), serta menstabilkan paras darah waktu siang dan malam.

6. Harganya : di dalam sebotol  Sustained Release Vitamin C ini ada 180 biji dan harganya RM 92.50. Ini bermakna sebiji hanya Lebih kurang RM 0.53. Dalam sebiji vitamin C ini mengandungi 500 mg vitamin C.

Buat lah pilihan yang bijak, agar setiap pembelian kite itu berbaloi dan menguntungkan.

Ni lin share 1 testimoni mereka yang mengamalkan vitamin C untuk kesihatan kulit agar kelihatan cantik berseri sepanjang masa. Bangun tidur pun nampak cantik.

TESTIMONI VITAMIN C




Berbezakan, sekali pandang kite dah leh nampak perubahanya. Muka dah tiada jerawat, nampak lg growing dan lebih cerah. JAdi pastikan anda memilih Vitamin C ya sebab ramai yang dah gunakan set dari produk shaklee akan sentiasa berpuashati.

Nak order ? senang je meh hubungi lin dan lin akan cadangkan pilihan produk yang bersesuaian dan lin juga akan memberi consultation yang terbaik kepada anda.

Lin pengedar Shaklee skudai, bagi yang dok sekitar skudai memang berita baiklah ye. Lin boleh hantar terus ke tangan dan bagi yang dok jauh tak perlu risau, lin boleh poskannya.

Alin 
0132183181
Pengedar Shaklee Skudai

No comments:

Post a Comment