Friday 21 October 2016

CARA MUDAH UNTUK BANYAKKAN SUSU IBU

Assalamualikum

Ramai dikalangan ibu-ibu sekarang suka dan rasa gembira bila dapat menyusukan anak yang kita lahirkan dengan susu ibu yang mencukupi. Walaupun kita bekerja itu tak bermakna kita tidak mampu membekalkan anak kita dengan bekalan yang mencukupi.

Dalam bab penyusuan aspek demand & supply perlu diambil kira.  Apa yang anak kita perlukan dan apa yang badan kita akan bekalkan. Tapi kalau kita pulak jenis malas nak susukan anak, malas nak pam macam mana otak kita nak dapat signal yang breast perlu hasilkan susu lebih banyak.

Selain itu bab pemakanan pun perlu dijaga. Ibu-ibu yang menyusu memerlukan lebih banyak air kosong dari mereka yang tidak menyusu. Kenapa? Kan susu yang kita keluarkan itu sejenis air,  badan perlukan air tambahan sebagai penganti kepada air susu yang kita keluarkan.

Ibu yang menyusu juga memerlukan keperluan Kalsium kalsiuam yang mencukupi . Pengambilan kalsium yang mencukupi akan memberi kesihatan yang optimum kepada ibu. Untuk sehari 1200mg kalsium diperlukan bagi ibu menyusu.

Pengambilan makanan tambahan tidak menjamin penghasilkan susu yang banyak TETAPI dengan pengambilan makanan tambahan, konsisten mengepam,  pengambilan air yang mencukupi, badan yang sihat  boleh membantu si ibu menghasilkan susu yang lebih banyak lagi berkualiti.


Ini salah satu testimoni penguna set kehamilan, set penyusuan shaklee. Berkat keyakinan, kesungguhan dan istimoqah hasil susu melimpah ruah sehingga mampu menyimpan stok susu yang banyak dan mencukupi.


Nak banyakkan susu, meh makan supplement set menyusu

Macam mana nak order set penyusuan ni, meh whatsapp lin kat 0132183181 atau yang tinggal di area skudai lin sedia hantar terus set penyusua ke tangan anda. Seab lin adalah PENGEDAR SHAKLEE SKUDAI.

No comments:

Post a Comment