Friday 7 October 2016

HILANGKAN KESAN CONTENG LEBIH MUDAH DENGAN BASIC H

Kita kalau ada anak ni kena bersiap sedia dengan daya kreativiti anak-anak. Tengok ni ada ke patut kat tv juga nak dicontengnya. Kita ni dah beli macam-macam buku, kat tv juga nak dia tulis.

Anak.. anak.. pakai marker permanent pulak tu, macam mana lah ummi nak hilangkan tulisan tu nak. Nak beli sesuatu  tu bukan senang awak sedap-sedap je menulis kat situ.

1 hari tu lin terlebih rajin amaik basic H letak kat kain dan gosok lembut-lembut kat TV. Tak leh kasar-ksaar sangat nanti rosak pulak TV tu.

Eh hilang lah, kalau tau hilang dah lama lin gosok dengan Basic H. Tak de lah mata ni sakit tengok perkataan boboiboy tu.

Kita ada anak ni memang wajib ada basic H, biasalah budak-budak semua tempat dia nak tulis. Lagi kita larang lagi laju tangan dia menconteng.

Dengan Basic H ia sangat-sangat memudahkan kerja kita kat rumah. Kesan-kesan degil kat bilik air ke, lantai ke semuanya boleh gunakan Basic H.

Nak guna gak basic H, boleh sangat untung beli basic H ni.

Whatsapp lin kat 013218318, lin tinggal kat area skudai jadi yang dok area skudai lin boleh hantar dan yang tinggal luar skudai nanti lin pos je

Azalin
Pengedarshakleeskudai
Id : 915516

0132183181

No comments:

Post a Comment