Tuesday 27 December 2016

KESIHATAN KELUARGA LEBIH TERJAGA DENGAN ADANYA NUTRIFERON

Dulu kalau sakit mesti telan pain killer. Pernah masa kat sek teknik dulu lin memang pesan kat mak suruh bawa panadol bukan sebiji dua tapi sepapan 2 tau. Alasannya nanti senang kalau nak guna, ialah kita student kekadang pening kepala, kekadang dedor kekadang bila nak period mulalah rasa lain macam. Jawapannya telan aje panadol bagi mengurangkan sakit.

Kalau nak diikutkan pain killer memang cepat kesannya, kalau sakit kepala makan 2 biji pastu tidur insya Allah bangun tidur mesti hilang sakit kepalanya. Kesannya memang pantas.

sejak kenal shaklee boleh dikire dengan jari berapa Kali makan pain killer. Rasanya macam dah tak perlu nak simpan pain killer kat umah lagi. Mungkin tahap kesihatan sekarang jauh lebih baik dari dulu2.

Makan shaklee tak bahaya ke, nanti tak merosakkan buah pinggang ke. Pihak shaklee ada membuat kajian selama 20 tahun keatas 3 golongan responden bagi melihat kesan jangka panjang penggunaan produk shaklee. Bukan itu sahaja Shaklee telah melabur lebih 200,000 USD untuk menjalankan ujian klinikal terhadap setiap bahan yang terkandung dalam vitamin keluaran syarikat ini. Sehingga kini lebih 80,000 ujian klinikal telah dijalankan bagi menguji keberkesanan produknya. So, sesuai sangatlah dengan moto Shaklee iaitu "SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM".

Pasti ada diantara kita yang biasa dengan pain killer, apa kata mulai sekarang bertukar pada yang lebih semulajadi dan selamat. Walaupun kesannya tak sepantas pain killer tapi kesan pengambilan supplement akan membawa anda kepada kesihatan yang lebih baik.

Supplement yang sesuai diambil bila kita demam atau tanda-tanda nak demam adalah Nutriferon. Nutriferon adalah supplement yang terhasil dari 4 bahan yang setiap satunya memainkan peranannya sendiri untuk melindungi diri dari dijangkiti penyakit.
Nutriferon terhasil dari 4 ekstrak tumbuhan

BIJI LABU
- Merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh
- Menentang radikal bebas dan faktor-faktor penyebab kanser

BIJI PLANTAGO ASIATICA
- Mengandungi pokisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun

HONEYSUCKLE JEPUN
- Menentang pencerobohan virus dan kuman

BUNGA SAFFLOWER
- Menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman

Macam mana nak order supplement shaklee, boleh whatsapp lin di 018-776 5447.

Nak jadi sebahagian dari ahli keluarga shaklee boleh juga hubungi lin ya.

#tsunamishaklee
#Pengedarshakleeskudai
#pengedarshakleetamanteratai
#pengedarshakleetamansripulai
#pengedarshakleeutm




No comments:

Post a Comment