Tuesday 18 April 2017

PRODUK SHAKLEE LULUS KKM

Banyak betul sekarang produk yang ada mengandungi bahan kimia berbahaya. Sampaikan wujudnya krim kilo. Kita boleh beli krim berkilo-kilo pastu repacking dan letak brand kita sendiri. Bahayanya sekarang ni kan. Entah apa bahannya pun kita tak tau. Yang pelik nya ada pulak no kkm. Bila check-check  no kkm yang tertera kat botol atau kotak palsu rupanya . Malahan ada juga yang masih dalam permohonan nak dapatkan no KKM dah niaga. Ialah masa nak tunggu keputusan bukan nya sehari dua. Lambat jual, lambat lah dapat untungnya.

Shaklee ada no KKM x?
Alhamdulillah produk shaklee ada no KKM Dan ada juga hologram .

Macam mana nak check no KKM. Untuk check no KKM boleh pergi ke web npra.moh.gov.my . Kat web ni akan diajar macam mana nak semak no KKM.

Nak check hologram boleh pergi ke mana2 farmasi yang ada alat khas untuk check keaslian  produk Yang kita beli. Hologram di botol shaklee adalah sebagai bukti produk shaklee ahli bukannya tiruan.

Jadi tak perlu lah diragu keaslian produk shaklee dan kandungan nya. Produk shaklee asli, tiada bahan kimia berbahaya dan  halal disisi agama Islam.

Jadi bermula hari tak perlu lagi rasa ragu2 untuk amalkan shaklee.

Cik Lin
018-7765447
Pengedar shaklee skudai
Pengedar shaklee tampoi


No comments:

Post a Comment