Friday 3 November 2017

CARA ATASI MASALAH CEPAT PENAT DAN KEKAL CERGAS SEPANJANG HAMIL


Tak mengandung pun kita letih dengan tugas harian , ini kan pulak masa mengandung. Kalau mengandung anak sulung ok lagi, kalau dah ada anak yang sebelum ni. fuh.. berdouble2 penatnya kan. Tapi tak kan lah kita nak layan sangat kepenatan tu , maunya berlapar anak-anak. Nak tak nak kita kena lah berusaha untuk terus cergas dan bertenaga. 

ini lin kongsikan apa yang sesuai kita makan untuk terus cergas, sihat dan bertenaga sepanjang mengandung. Yang tak mengandung pun boleh makan tak salah pun malahan lagi bagus. 





Kesimpulan dari video ni, lin sarankan anda amalkan pengambilan 3 minuman kesihatan ini untuk menikmati kehidupan yang lebih sihat, cergas dan bertenaga.

ESP - Membantu kita rasa lebih kenyang yang lebih lama . Bila kita kenyang emosi kita stabil dan kita lebih bertenaga.

Performance Drink - Performance Drink ni alah minuman isotonik yang  selamat diminum oleh wanita hamil dan ia membantu menstabilkan cecair dalam badan bagi mengelakkan dehitrasi.

Mealshakes - Ha mealshakes ni pulak ia membantu membekalkan berpuluh mineral dan vitamin yang sangat-sangat diperlukan tubuh badan kita .


CARA ORDER SET CERGAS SEPANJANG MASA ADA 2 CARA 

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke SET CERGAS SEPANJANG MASA ini dan boleh membuat pembelian secara terus dengan mengunakan kad kredit atau kad debit, jangan risau laman web rasmi shaklee dijamin selamat. Setiap pembelian akan mengunakan perkhidmatan GDEX atau CITYLINK terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 : Anda boleh menghubungi lin untuk mendapatkan konsultasi tentang  vitamin mana yang paling sesuai untuk anda serta anda juga akan mendapat tips-tips yang bersesuaian.

PM Facebook : azalin adeq
Like Page : Garage Supplement 
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com


COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.

Pengedar Shaklee Skudai
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur



No comments:

Post a Comment