Friday 3 November 2017

CARA MENGHILANGKAN KEBAS-KEBAS TANGAN




Assalamualikum

Pernah tak rasa kebas-kebas tangan atau semut-semut. masalah kebas-kebas nampak macam perkara biasa je kan tapi tanpa kita sedar kita mungkin berrisiko untuk mengalami masalah Carpal Tunnel. Ni Lin share anata 3 simptom yang kepada masalah carpal tunnel. 

Simptom carpal tunnel

1. Kebas - pada bahagian tangan dan jari-jari tangan terutamanya ibu jari, jari telunjuk, jari hantu dansebahagian jari manis tetapi tidak pula berlaku pada jari kecil kerana berlainan saraf. Rasa kebas ini akan menjadi lebih kuat terutamanya semasa memandu, semasa memegang objek seperti telefon atau surat khabar atau semasa bangun dari tidur.

2. Sakit dan berdenyut - yang terjadi pada sendi pergelangan tangan sehingga ke lengan atas, bahu atau ke tapak tangan dan jari, terutamanya selepas menggunakan tangan secara berterusan atau menggunakan tangan dengan kuat.

3. Rasa lemah - pada bahagian tangan dan boleh menyebabkan objek yang dipegang akan jatuh.

Dulu lin pernah alami simptom ni tapi rezeki lin baik sebab dari pemeriksaan doktor lin tiada masalah carpal tunnel tapi ia lebih kepada masalah urat mengeras dan selekat antara satu sama lain.

yuk tengok video lin ni, moga-moga dengan perkongsian lin ni boleh membantu anda untuk atasi masalah kebas-kebas anda. 




terima kasih menonton ye

untuk tahu lebih lanjut atau macam mana senaman tangan yang lin lakukan boleh hubungi lin ye . Jangan segan-segan whatsapp je . Insya Allah lin akan cuba memberikan respon secepat yang mungkin.

cara nak hubungi lin, anda boleh whatsapp lin atau call ni ditalian seperti dibawah ye

CARA ORDER SET KEBAS SHAKLEE ADA 2 CARA 

Cara 1 : Anda boleh terus klik ke SET KEBAS ini dan boleh membuat pembelian secara terus dengan mengunakan kad kredit atau kad debit, jangan risau laman web rasmi shaklee dijamin selamat. Setiap pembelian akan mengunakan perkhidmatan GDEX atau CITYLINK terus ke alamat yang anda berikan.

Cara 2 : Anda boleh menghubungi lin untuk mendapatkan konsultasi tentang  vitamin mana yang paling sesuai untuk anda serta anda juga akan mendapat tips-tips yang bersesuaian.

PM Facebook : azalin adeq
Like Page : Garage Supplement 
Call / whatsapp : 018-7765447
Blog : ummiazalin.blogspot.com
Email : ummiazalin@gmail.com


COD : UTM Skudai, Taman Universiti , Taman Teratai, Taman Sri Pulai, Taman Tun Aminah, Taman Pulai Jaya, Taman Pulai Emas, Kangkar Pulai dan kawasan sekitarnya.

Pengedar Shaklee Skudai
Pengedar Shaklee Tampoi
Pengedar Shaklee UTM
Pengedar Shaklee JB
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar shaklee Kuala Lumpur



No comments:

Post a Comment