Friday 8 December 2017

ZIKIR PENENANG JIWA UNTUK AMALAN SEPANJANG MASA

Assalamualaikum

sejak akhir-akhir ni banyak sungguh masalah yang dihadapi. Kekadang rasa sangat lemah dan sangat tak berdaya nak tempoh. 

Tapi kita kena ingat yang setiap ujian Allah tu tanda ingatan Allah pada kita . Walaupun kekadang kita rasa down , kita tetap kena berusaha bangun dan terus bangun berusaha.

Apa yang lin usahakan untuk tenang dengan mendengar zikir2 sambil-sambil buat kerja . Bila dengar lagu-lagu yang sedih-sedih atau rancang ia akan membawa pelbagai rasa yang lebih bercelaru. 

sekiranya anda ada hadapi masalah, tak kiralah apa jua masalah. Usahakan tenangkan hati kite dengan mendengar zikir-zikir yang menenangkan hati. 



Selain dari amalkan mendengar zikir-zikir, membaca zikir lin juga amalkan permaknanan vitamin B yang memang terbukti boleh meredakan rasa gelisah dan boleh menenangkan saraf-saraf dan fikiran kita.

Macam sekarang tengah serabut dengan pebagai masalah, lin ambil b complex extra dari biasa. Lagipun b complex ni dari kumpulan larut air, Lin tak risau untuk ambil extra sebab ia akan keluar sendiri jika badan telah menerima vitamin B secukupnya.

Semoga Allah lindungi kita semua dan memberi kita ketenangan dan kebahagiaan yang berpanjangan

untuk maklumat lanjut tentang B complex boleh hubungi lin di 018-7765447 ye.

No comments:

Post a Comment