Sunday 21 January 2018

MAKANAN UNTUK KESIHATAN JANIN DALAM PERUT

Assalamualaikum ibu-ibu

mesti yang baca entry ni senang hamil atau merancang hamil . Oklah tempoh kehamilan adalah 1 tempoh yang kita semua ingin lalui bagi wanita normal. kalau ade wanita yang tak nak rasa mengandung ni pada cik lin abnormal .

Kalau kita tanya orang tua-tua pelbagai pantang larang, petua mereka ada. Apa yang mereka share tu datang dari pengalaman dan pemerhatian di zaman mereka .

Macam sekarang, semua wanita yang hamil akan dibekalkan pelbagai vitamin untuk menjaga kesihatan ibu dan bayi dalam kandungan kan. Selain itu, pelbagai juga supplement yang boleh ditambah untuk memelihara kesihatan bersama .

Dalam Shaklee ada beberapa supplement yang sesuai kita makan

1. B complex
2. Ostematrix
3. Vitalea
4. Vitamin C
5. ESP

bagi anda yang ada masalah HB rendah vitalea sangat bagus sebab dia boleh meningkatkan HB  kerana dalam VITALEA ada zat besi . Zat besi penting untuk membantu membawa oksigen kepada janin. Cuba bayangkan kalau anak kita KURANG OKSIGEN agak-agak ia boleh membawa kepada KEMATIAN tak.

Jom saksikan video CIk Lin tentang kepentingan pengambilan vitamin sepanjang kehamilan .




So ibu-ibu jangan culas ambil vitamin sepanjang hamil tau, kita makan vitamin ni bukan untuk kesihatan diri kita je tetapi juga untuk anak yang sedang kita kandungi.

macam mana nak hubungi cik lin untuk vitamin yang selamat dan organic ni?

boleh hubungi cik lin di 018-7765447 .



No comments:

Post a Comment