Sunday 18 February 2018

PENJUAL SHAKLEE AKTIF UNTUK KAWASAN SKUDAI,PULAI, TAMAN TUN AMINAH







Sayalah pengedar shaklee skudai dan kawasan sekitarnya

Cik lin selalu dapat whatsapp, pm atau call dari prospek yang minta COD atau Cash On Delivery.  Sebenarnya kekadang customer ni takut nak transfer duit dekat orang yang tidak dikenali , sebab sekarang banyak kes peniaga online tipu dan tidak amanah.

Cik Lin sangat memahami keadaan ini, sebab tu lah bagi anda yang berada di kawasan skudai macam Taman Universiti, Kawasan Pulai dan Taman Tun Aminah insya Allah Cik Lin boleh je hantar terus kepada anda.

Tapi macam mana pulak dengan customer Cik Lin yang jauh,

 Jangan risau  Jangan takut.

Cik Lin dah menjadi pengedar Shaklee sejak tahun 2013 lagi, maknanya sekarang tahun 2018 dah masuk tahun ke 5 Cik Lin adalah pengedar shaklee. Tak sanggup rasanya CikLin nak rosakkan nama baik Bisnes dengan menipu customer Cik Lin.

Zaman Sekarang kalau sekali CIk Lin tipu, boleh viral seluruh dunia tau.  Rosak bisnes, Rosak nama nak buat apa kan.

Ok bagi yang sedang mencari dealer shaklee , pilih lah cik lin . Cik Lin tidak akan menipu, mengenepikan dan mengabaikan  anda sebab kerana anda lah bisnes Cik Lin berkembang dan maju.
Macam Mana nak contact cik lin

Ada boleh whatsapp, pm bila-bila masa dan insya Allah Cik Lin akan jawab secepat mungkin. Kalau nak call pun boleh tetapi Cik Lin akan jawab jika keadaan mengizinkan. Cik Lin seorang pekerja dan ibu kepada sebuah rumahtangga.



Cik Lin aka AZALIN ADZHAR
Id : 915516
No. telefon : 018-7765447

No comments:

Post a Comment