Wednesday 4 April 2018

Kalsium Berlebihan Punca Sakit Batu Karang


"Bahaya lah makan kalsium nanti batu karang" 

"Nak buat apa makan kalsium, kita kan setiap hari minum susu. Teh tarik kan ada susu"



Pernah tak dengar orang cakap macam ni setiap kali kita nak makan kalsium tambahan .

Ayat pertama tu, 

siapa suruh makan kalsium je. Ambillah kalsium yang LENGKAP VITAMIN D & MAGNESIUM  supaya penyerapan lebih sempurna dan tiada mendakan dalam buah pinggang

Ayat yang ke dua, 

Susu pekat manis tu bukan susu ye sebab dia dihasilkan dari kepala sawit dan ia tinggi gula. So kata mana kalsium nya. 

Memang kita selalu sangka yang ada batu dalam buah pinggang berpunca dari pengambilan kalsium yang berlebihan. Jika dalam menu harian kita tiada langsung pengambilan makanan berkalsium , mana pulak datangnya isu kalsium berlebihan jika makan supplement. 

Cik lin memang syor sangat kalsium shaklee ni. Sebab kalsium kami lengkap dengan magnesium, kalsium, boron, zink dan beberapa lagi nutrisi. Jika anda ambil ostematrix seperti yang kami sarankan, banyakkan minum air kosong dan jaga permakanan insya Allah takda nya batu karang nak muncul. 

Ini cik lin bagi beberapa testimoni penguna ostematrix. Mereka dah rasai perubahannya, anda tak kan nk tengok je. 




Sebenarnya kita sebagai penguna kita ambil tahu setiap apa yang kita nak makan, selain kita dengar penjelasan dari penjual kita juga buoleh baca atau cari maklumat lain untuk kepastian . Bukannya main beli je. Diri kita adalah tanggungjawab kita.

Cik Lin harap lepas ni kita semua tahu, pengambilan kalsium sahaja boleh membahayakan TETAPI pengambilan KALSIUM BERSAMA MAGNESIUM + VITAMIN D akan memaksiumkan penyerapan kalsium kedalam tubuh dan tulang. 

Macam mana nak order?

Senang je , click lin dibawah untuk kite berwhatspp 

Http://ciklinshaklee.wasap.my

Atau call cik lin di
018-7765447

No comments:

Post a Comment