Wednesday 2 May 2018

Pengedar Shaklee Skudai Yang Aktif

Assalamualaikum,

Hai semua, Cik Lin nak bagitau yang Cik Lin adalah pengedar shaklee skudai, Pulai, UTM Skudai dan kawasan sekitar nya. Cik Lin join Shaklee sejak dari tahun 2013 sampai lah sekarang still aktif. Kisah pertama Cik Lin dengan Shaklee ni, masa tu Cik Lin ada masalah sakit lutut. So ada kawan suggest produk shaklee pastu bila pikir lagi untung jadi ahli, sejak dari tu lah bermulanya episod Cik Lin dan Shaklee. 




Ramai tanya kenapa Cik Lin pilih jadi ahli shaklee, Ada beberapa sebab utama Cik Lin join Shaklee dan masih kekal sampai sekarang

1. Sebab nak beli dengan harga yang lebih murah

2. Nak beli sendiri tanpa order dengan orang lain

3. Kesannya Cik Lin dah rasa, Sakit lutut hilang dan banyak lagi lah kesan positif yang Cik Lin dah rasa. 

4. Untung runcit, dah alang-alang jadi ahli Cik Lin jual gak produk kat kawan-kawan. Perbezaan harga ahli dengan harga retail tu hak kita tau, perbezaan tu lah kami panggil untung runcit. 

5. Bonus, macam Cik Lin memang ada beberapa produk yang Cik Lin sekeluarga ambil. Jadi bile capai uv 150 kami dah layak dapat bonus. 



6 sebab anda mesti beli shaklee dari Cik Lin bukannya dari pengedar lain

1. Cik Lin dah berada dalam shaklee sejak dari tahun 2013

2. Cik Lin berada bawah group ireach , Oms group  yang sentiasa berhubung dengan nutrition bukannya buat andaian sendiri

3. Cik Lin jual produk fresh dari branch bukannya yang dah berbulan Cik Lin simpan di rumah.  

4. Penghantaran segera, hari ini anda beli insya Allah hari yang sama Cik Lin hantar bagi yang Cod bagi yang jauh hari yang sama juga Cik Lin akan order. 

5. Consultation percuma tanpa apa-apa bayaran tambahan bagi setiap customer Cik Lin

6. Cik Lin dan keluarga juga penguna setia shaklee . 

Whatsapp Cik Lin di 018-7765447 untuk pertanyaan dan tempahan. Bagi yang berada di kawasan UTM Skudai, Pulai dan Skudai Cik Lin boleh buat penghantaran terus kepada anda . 

No comments:

Post a Comment