Thursday 3 May 2018

PROMOSI HEBAT LAGI MENJIMATKN SEPANJANG MEI 2018



Assalamualaikum, hari ni dah 3/5/2018 kan bulan ni shaklee ada offer yang syok dan sangat sesuai dengan masanya. Bagi anda yang nak tau apa offer shaklee bulan ni kenalah baca sampai habis ya. 

Setiap bulan pasti akan ada  berita gembira untuk semua pengguna dan bakal penguna Shaklee. Macam sekarang ( semasa lin menulis) kita umat islam tinggal beberapa hari akan menyambut bulan Ramadan. Semasa ramadan kita tahu umat islam tidak boleh makan dan minum dari sebelum subuh sehingga kedengaran azan maghrib. 

Semasa bulan ramadan aktiviti kita sama je kan, pasti akan ada keletihan dan perlunya tenaga tambahan yang berpanjangan. Sebagai sebuah syarikat yang sangat memahami shaklee telah menawarkan beberapa promosi yang sangat menjimatkan lagi menguntungkan. Tawaran bulan Mei 2018 ini juga sangat bersesuaian dengan keadaan cuaca  semasa yang panas terik dan hujan tidak menentu.  

PROMOSI MEI 2018


Shaklee menawarkan DISKAUN 10%  bagi setiap pembelian twin pack (pack berkembar) untuk MEALSHAKES, PERFORMANCE DRINK ATAU CINCH. Contohnya anda beli 2 canister mealshakes anda layak dapat diskaun 10% dari harga retail TETAPI sekiranya anda mendaftar jadi ahli, anda layak mendapat diskaun 10% dari harga ahli. 



Wah.. Syoknya.

Mana lagi menguntungkan. 

 Pastinya ia lebih menguntungkan bila anda mendaftar menjadi ahli sah shaklee. Daftar ahli shaklee yurannya hanya RM80 termasuk pos dan anda tidak akan dipaksa membuat loan untuk naik rank. Murah je daftar ahli shaklee. 




Bukan itu sahaja ada lagi satu tawaran, sekiranya anda MEMBELI 2 PACK BERKEMBAR anda layak menerima DISKAUN 10% BERSERTA SEHELAI BAG ECO yang sangat istimewa dan limited dari shaklee. Tunggu apa lagi, dapatkan sekarang stock-stock persiapan menjelang ramadan. 

Bagaimana nak menghubungi?

Emm senang je, anda hanya perlu whatsapp atau call sahaja no telefon Cik Lin. Cik lin akan berikan anda perkhidmatan sebagai pengedar shaklee yang terbaik. Anda juga akan diajar cara pengunannya dan penerangan lebih lanjut berkenaan produk yang anda beli dan yang anda  ingin tahu. 

Untuk pengetahuan anda Cik Lin adalah pengedar  skudai, UTM skudai, pulai dan Cik Lin menyediakan perkhidmatan terus kepada anda yang berada dikawasan jajahan Cik Lin. Yang berada jauh dari skudai, tak perlu sedih perkhidmatan courier kan ada. 

Hubungi Cik Lin di 018-7765447 dan tanyalah soalan , insya Allah akan Cik Lin berikan perkhidmatan terbaik bila-bila masa dan dimana jual. 

No comments:

Post a Comment