Monday 5 November 2018

Atasi Semput atau Asma dengan Minyak Ikan




Masalah semput, kahak atau asma sangat dirisaui oleh para ibu bapa. Kita semua tahu kanak-kanak dan bayi tidka pandai untuk membuang kahaknya sendiri. Kebanyakan kanak-kanak akan menghadapi masalah sukar bernafas, dan lebih parah dijangkiti "Jangkitan Paru-Paru" yang berpunca daripada kahak. 

Pasti ramai mempunyai pelbagai petua dan cara tersendiri untuk mengeluarkan kahak kanak-kanak. Antara petua untuk mengurangkan kahak kanak-kanak adalah seperti berikut : -

1. Mandian lemon. 

Letak kirisan lemon dalam tab berisi air suam, mandikan anak anda di dalam tab tersebut. Pastikan suhu air sesuai untuk anak anda

2. Minyak bawang putih

Bakar beberapa ulas bawang putih dan campurkan dengan minyak zaitun. Sapukan ke dada anak nipis-nipis

3. Stokin bawang putih

Pakai kan anak stokin dan letakkan bawang putih bakar yang telah ditumbuk kasar diluarnya lepas tu pakai kan 1 lagi stokin. 

4. Tepukan belakang anak

Minta tunjuk ajar doktor cara tepukan bagi menghilangkan kahak kanak-kanak

5. Amalkan omega guard.

Omega guard adalah minyak ikan yang akan mencairkan kahak serta memudahkan kahak keluar dari rongga paru-paru. Kebiasaan kahak akan keluar melalui najis. Pengunaan yang konsisten boleh melindungi anda anda dari serangan asma berulang dan ia boleh meningkatkan daya ingatan kanak-kanak kerana ia mengandungi EPA dAn DHA. 

Ini beberapa testimoni kanak-kanak dan asma. 





Untuk memiliki Omega Guard yang power ini anda boleh hubungi saya seperti nombor dibawah

018-7765447

Bagi anda yang berada berada di kawasan skudai, tampoi dan pulai, lin menyediakan perkhidmatan penghantaran terus kepada anda. 

No comments:

Post a Comment