Monday 5 November 2018

Kalsium Punca Batu Karang? Benar atau Tidak



Kalsium punca penyakit batu karang dan pasti ramai yang beranggapan sama dengan kenyataan lin tadi tu kan.

Ya betul pengambilan kalsium yang berlebihan dan apabila kalsium itu tidak menyerap sepenuhnya kedalam tulang atau darah akan berlaku mendakan kalsium di bahagian ginjal atau organ yang lain. Untuk mengelakkan dari perkara ini terjadi, Kita sebagai pengguna perlu melihat, mengkaji dan ambil tahu setiap kandungan kalsium yang kita makan

Untuk melindungi ginjal dan lain-lain organ kita perlu mengambil KALSIUM serentak dengan MAGNESIUM &  VITAMIN D. Kedua-dua vitamin ini akan membantu kalsium menyerap sepenuhnya dan sempurna ke dalam tulang dan darah. Fungsi kedua-dua vitamin ini adalah seperti dibawah.

Fungsi Magnesium

Magnesium membantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya

Fungsi Vitamin D

Vitamin D merangsang penyerapan kalsium sepenuhnya ke dalam tulang

Sekiranya anda mengamalkan kalsium serentak dengan magnesium dan vitamin D insya Allah anda jauh dari masalah batu karang.

Ini antara beberapa testimoni penguna kalsium yang berpuashati selepas mengamalkan Ostematrik




Bagi wanita hamil, Kalsium tersangat penting untuk kita sebab kita dan bayi dalam kandungan sangat memerlukannya . Kalsium akan membantu tulang kita ibu kuat untuk membawa beban tubuh dan kandungan. Bagi bayi dalam kandungan kalsium diperlukan untuk pembentukan tulang yang sihat dan membesar mengikut usia .

Untuk dapatkan ostematrik anda boleh hubungi Lin seperti cara dibawah.

CARA TEMPAHAN

 Ada 3 cara untuk membeli set GASTRIK  ini

Esell

Anda hanya perlu menekan icon esell dibawah dan mengikut arahan yang beri. Pembeli secara esell adalah direct terus kepada pihak shaklee. Untuk consultation bagi aturcara makan anda perlu hubungi saya di 018-7765447

Pembelian di branch

Anda juga boleh membuat pembelian terus di branch. Cara hanya perlu maklumkan staf di branch id 915516 dan terus buat pembelian barang yang anda inginkan.

Beli terus dari saya

Cara ke tiga lebih saya sarankan sebab akan ada 2 hala komunikasi dan saya juga dapat ajar cara makan yang tepat bersesuaian dengan masalah anda. Bagi anda yang berada di sekitar Skudai, Lin juga menyediakan perkhidmatan COD kepada anda .

Call/ Whatsapp : 018-7765447

 http://www.wasap.my/60187765447                                 

Email: ummiazalin@gmail.com

FB: azalin adeq

Jadual makan “OSTEMATRIK  ” akan diberikan eksklusif buat customer vitamin sana sini sahaja

 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit*


No comments:

Post a Comment