Wednesday 16 April 2014

PERMAKANAN UNTUK CEPAT HAMIL



Anda mesti pernah dengar orang Tanya soalan –soalan macam ni kan..
Ketika bujang …
Bila nak Kahwin?
Bila dah kahwin pula …
Bila nak ada  anak?
Tak Ngandung lagi ke..?
Merancang ke?
Ko ni tak nak tambah anak lagi ke?



Macam-macam soalan orang akan Tanya kan bila kita berkahwin dan masih belum dikurniakan cahayamata. Biasalah orang sekeliling kita ni kekadang “terlebih prihatin”. Tapi saya percaya mereka yang berkahwin mesti nak cahayamata dari keturunan kita sendiri kan… itu pentingnya usaha…

SET KESUBURAN SHAKLEE  Antara salah satu usaha atau ikhtiarnya..

KENAPA MESTI SET SHAKLEE…

Bagi si isteri

1. Mengimbangan hormon wanita
2. Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif yang mana amat penting untuk pembentukan janin dalam kandungan
3. Menambah hormon estrogen wanita
4. Aktivita dibilik tidur yang lebih hangat dan mesra..:)

Bagi si suami

1. Meningkatan kiraan sprema
2. Meningkatkan kualiti sprema dan menghalang sprema dari bergumpal
3.. Memperbaiki kebolehan seksual lelaki dan meningkatan nafsu seks
4. Memanjangkan jangka hayat sperma.

SET KESUBURAN SHAKLEE



VITA LEA

Multi vitamin yang lengkap bagi mengimbangi nutrisi yang diperlukan tubuh badan. Dengan gaya hidup yang serba pastas, kadang kala kita tidak langsung menikmatan makanan yang penting untuk badan kita.  Sekiranya badan kita menerima nutrisi yang mencukupi, sudah pasti setiap fungsi badan akan berfungsi dengan baik dan sempurna .

B COMPLEX

BAGI ISTERI : B complex Shaklee lengkap dengan Asid folic, Pengambilan Asid folic amat penting bagi mereka yang merancang untuk hamil dan perlu diambil ketika hamil bagi mengelakan bayi dalam kandungan mengalami risiko spina bifida. Pengambilan B complex juga dapat membentuk sel darah merah dan mengawal stress.

BAGI SUAMI : B Complex berfungsi menukarkan protein, karbohidrat kepada tenaga. Ia juga berfungsi sebagai anti stress.  Dengan ini akan boleh menikmatan nikmat masa bersama dengan lebih berkualiti

VITAMIN C

Ia bersifat antioksida dan dapat mengahpuskan radikal bebas dan berupaya menghalang sperma daripada bergumpal. Selain itu Vitamin C juga membantu melembutkan salur darah, mengembang dan membantu kelancaran peredaran darah.

ALFALFA

Alfalfa seumpama “kacip Fatimah” bagi kaum wanita. Selain daripada itu ia juga boleh mengawal masalah-masalah di kawasan zon “miss V” seperti keputihan, kegatalan , kulat.

VITAMIN E

Vitamin E akan membantu meningkatkan kualiti sprema dam  meningkatkan jumlah sperma.selain itu, ia juga meningkatkan reproduktif bagi suami. Ini akan meningkatkan lagi semangan atau keinginan untuk bersama.

GLA COMPLEX

GLA COMPLEX  membantu dalam menstabilkan kitaran haid. Apabila kitaran tetap ini memudahkan kiraan tarikh subur. Selain itu ia juga berfungsi menstabilkan hormone, mengurangkan sakit ketika haid & pengambilan GLA COMPLEX akan menghasilkan “cecair kesuburan” yang akan membantu sperma untuk mudah sampai ke destinasinya..

ZINK COMPLEX

Zink Complex berfungsi meningkatkan kualiti , kepekatan  dan kekuatan sperma. Ia juga bertindak merangsang pembentukan hormone testosterone .

Kombinasi set istimewa ini memang khas untuk mereka yang berhajat untuk memiliki cahayamata. Walauapapun yang kita usahakan kita jangan sesekali lupa untuk berdoa dan tawakal.
Semoga segala usaha dan doa anda untuk memiliki cahayamata dimakbulkan Allah.

INGIN PENDAPATAN TAMBAHAN ... 

SHAKLEE PILIHAN YANG TEPAT 

Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Email : Ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 013-218 3181

No comments:

Post a Comment