Monday 14 July 2014

10 SOALAN TENTANG VIVIX

Lama rasanya tak update blog, ini semua kerana kesibukan tolong husben buat bisnes kerepek… sayang  suami lah katakan… itu yang sampai tak sempat nak update blog. Selamat tak bersawang blog ni ditinggalkan.

Sebelum terlupa, selamat berpuasa semua semoga amalan puasa kite diterima hendaknya . 

Pihak Shaklee ni macam tau-tau je ramai yang nak cantik, sihat, aktif dan segar sepanjang bulan puasa dan raya serta seterusnya. So promosi bulan Julai 2014 ini VIVIX SHAKLEE

Ramai betul Pengedar Shaklee kata VIVIX Shaklee ni hebat… dan ramai gak pengguna yang dah merasainya sanggup berkorban untuk dapatkan VIVIX ni. Sebab apa ye, ini sebab vivix memang terbaik.



Jom kita baca apa yang selalu orang tertanya-tanya tentang vivix Shaklee.

1. Apa tu VIVIX Shaklee
Cecair yang berwarna merah likat  yang mngandungi campuran polifenol dengan paten tertunda yang kuat dan eksklusif dari bahan-bahan botanical yang terbukti di dalam makmal mampu memberi kesan positif terhadap 4 mekanisme utama penularan sekunder termasuk meningkatkan ketahanan sel, tenaga sel, pembaikan sel dan prestasi sel.

2. Apakah Polifenol 
Polifenol adalah istilah bagi mengambarkan  sekumpulan fitonutrien yang mempunyai fungsi antioksidan dan berpotensi memberi perlindungan terhadap penuaan selular.  Kajian menunjukkan bahawa polifenol menimbulkan pelbagai kesan biologi sekaligus meberi ketahanan dan penambahbaikan terhadap kesihatan manusia.

3. Apakah bahan-bahan yang terdapat dalam VIVIX Shaklee
Vivix dihasilkan dari 4 sumber utama iaitu Ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Ekstrak Lobak Ungu, Ekstrak Eurapean Elderberry yang di adun seimbang yang mengandungi campuran  resveratrol dan phytonutrient. Campuran phytonutrient ini mempunyai sifat antioksidan yang kuat pada buah anggur Muscadine yang untuk dan terbukti 10 kali lebih berkuasa dalam melambatkan mekanisme utama jika dibandingkan dengan resveratrol tunggal.
4. Apa itu resveratrol?
Resveratrol adalah sebatian antioksidan semualajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan, biji benih dan buah-buahan termasuk anggur atau produk dari sumber anggur. Melalui kajian resveratrol boleh melambatkan penuaan selular dan boleh mengaktifkan pengawalselia genetik jangka hayat selular yang lebih panjang, yang mungkin mempunyai kesan positif terhadap DNA, kesihatan selular dan kadar metabolisme

5. Berapa banyak resveratrol terdapat dalam VIVIX Shaklee
Vivix menyediakan 100 mg resveratrol dalam setiap hidangan.

6. Adakah Vivix produk antioksidan
Vivix mempunyai bahan-bahan polifenol yang telah terbukti dalam makmal memberi kesan positif terhadap 4 kunci mekanisme penuaan selular. Oleh itu, ia sebenarnya lebih dari menyediakan sokongan antioksidan.

7. Bila waktu sesuai ambil vivix
Vivix sesuai diambil sesudu sehari. Ia boleh diambil selepas makan seeloknya selepas sarapan atau makan tengahari. Goncang sebelum minum

8. Boleh ke mengambil vivix lebih dari sesudu sehari
Boleh. Mengikut masalah yang anda hadapi dan nasihat atau perundingan dari pengedar sah Shaklee.

9. Bolehkah Vivix diambil bersama makanan tambahan Shaklee yang lain
Boleh. Vivix boleh juga diambil bersama dengan produk makanan tambahan Shaklee yang lain. 

10. Adakah pantang larang atau langkah-langkah penjagaan sepanjang pengambilan VIVIX.
Sepanjang pengambilan vivix atau apa juga makanan tambahan Shaklee, pengambilan ubat-ubatan atas nasihat doctor perlu diteruskan.  Pengambilan bersama ubat mencairkan darah perlu dirujuk terlebih dahulu kepada doctor.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit .

ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN 

MARI BERSAMA-SAMA SAYA, MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE


Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Pengedar Shaklee Skudai 
Azalin Adzhar 
Email : Ummiazalin@gmail.com
whatsapp : 013-218 3181

No comments:

Post a Comment