Wednesday 16 July 2014

KATAKAN TIDAK DENGAN PENUAAN

Semakin ramai yang mengunakan dan percaya kepada keberkesanan selepas minum , minuman kesihatan dari Shaklee iaitu VIVIX.

Anda tahu tak apa itu vivix. Vivix cecair berwarna merah pekat yang mempunyai rasa manis-manis masam yang boleh diminum terus atau dibancuh dalam air sejuk. Pengambilannya hanya sesudu sehari boleh memberikan anda kesan positif dalam masa yang cepat.

Vivix dihasilkan dari gabungan 4 sumber yang mempunyai keistimewaannya tersendiri. 4 sumber tersebut adalah Poligonium Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry dan lobak ungu.





Kenapa VIVIX Shaklee Hebat?

1. Vivix mengawal genetic dan membantu dalam melambatkan penuaan sel.

2. Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA Manusia. Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang bertujuan merosakan pengkalan data genetic dan mengganggu sistem sel tubuh yang menyebabkan risiko penyakit dan penuaan.

3. Vivix melambatkan pembentukan AGE( Advanced Glycation end Product). Lambakan AGE dalam badan akan menyebabkan kerosakan sel dan mempercepatkan proses penuaan.

4. Vivix juga membantu dalam meningkatkan tenaga dalam sel. Peningkatan tenaga sel merupakan penjanaan tenaga dalam badan yang memberikan kesihatan kepada sistem tubuh dan secara tidak langsung akan memberikan kesihatan berpanjangan kepada tubuh badan.

Bagaimana Vivix Berfungsi 

1. Mempertahankan sel
2. Memberi  tenaga kepada sel
3. Memperbaiki sel
4. Meningkatkan sel.

Vivix tonik anti-penuaan yang mempunyai pelbagai manfaat yang amat sesuai untuk mereka yang diabetes, arthritis, gout, strok dan banyak lagi. Ia juga mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki sel dan seterusnya melambatkan proses penuaan serta memberikan kesan penuaan yang sihat dan pelahan.
Bagi anda yang berada di kawasan Skudai Johor bahru, dan ingin memiliki vivix atau apa jua supplement Shaklee anda boleh hubungi saya.

ANDA SEDANG MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN 

MARI BERSAMA-SAMA SAYA, MENCIPTA KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE


Keanggunan, keselesaan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami 

Pengedar Shaklee Skudai 
Azalin Adzhar 
Email : Ummiazalin@gmail.com

No comments:

Post a Comment